12 Reacties

3 maanden geleden

Nou, ik denk niet dat je je hier druk over hoeft te maken hoor. Valt mee!

3 maanden geleden

Reactie op BijnaMama85

Nou, ik denk niet dat je je hier druk over hoeft te maken hoor. Valt mee!
Dus ik hoef niet bang te zijn voor rare bacteriën? Het glas stond er al sinds vanmorgen en heb niet opgelet en ben er toen water uit gaan drinken allemaal kleine deeltjes van de opgedroogden melk van vanmorgen😭

3 maanden geleden

Hier hoef je je echt niet druk om te maken 🙈

3 maanden geleden

Reactie op Joleintje

Hier hoef je je echt niet druk om te maken 🙈
Ik voel me vooral ook heel dom, na een paar grote slokken zag ik pas het troebelen water en de stukjes er in drijven

3 maanden geleden

Ik voel me vooral ook heel dom, na een paar grote slokken zag ik pas het tr ...
Denk dat deze hoeveelheid zooooo minimaal is dat t niks doet.

3 maanden geleden

Reactie op Joleintje

Denk dat deze hoeveelheid zooooo minimaal is dat t niks doet.
Gelukkig ik zit me zelf heel erg druk te maken

3 maanden geleden

Hoi! Ik heb echt van alles gegeten en gedronken nog (zoals 2 boterhammen dikke laag kip lever, pesto in mn pasta, dagelijks veel koffietjes op werk, groot bord carpaccio, verschillende soorten kaasjes/droge worsten, etc) toen ik niet wist dat ik zwanger was, die paar slokken zou ik me geen zorgen om maken :) Ik hoop dat t bij mij ook geen heftige invloed heeft maar ik kan er nu niks meer aan veranderen helaas dus ik let nu echt heeeeel goed op en probeer me er geen zorgen om te maken hopelijk lukt het jou ook

3 maanden geleden

Daar kan je lijf vast wel tegen ☺️

3 maanden geleden

Reactie op FenM2425

Hoi! Ik heb echt van alles gegeten en gedronken nog (zoals 2 boterhammen di ...
Wat is er mis met pesto? 🤷‍♀️

3 maanden geleden

Reactie op BijnaMama85

Wat is er mis met pesto? 🤷‍♀️
Ik wilde precies hetzelfde vragen!

3 maanden geleden

Reactie op BijnaMama85

Wat is er mis met pesto? 🤷‍♀️
Oh geen idee haha ik las dat ergens dat dat niet handig is als je zwanger bent om pesto te eten maar misschien overdreef het internet erin hoor dat durf ik niet te zeggen

3 maanden geleden

Ohh ja, ik lees het nu ook. Te veel is inderdaad niet goed door de hoeveelheid basilicum die erin zit, maar af en toe een normale portie kan geen kwaad. De Zwangerhap-app zegt er nog niks over.