31 Reacties

6 maanden geleden

Avène Zonnebrand is goed (tip van een huidtherapeut). Te koop bij de Etos. Geeft een beetje groen op de kleding af als het nog niet goed opgedroogd is dat wel maar is weer uit te wassen.

6 maanden geleden

Ik gebruik gewoon kruidvat. Komt goed uit de test wat betreft dat de factor die erop staat ook echt in het product zit.

6 maanden geleden

Wil je echt een zonnebrand zonder troep dan zou ik even kijken bij building healthy bodies. Die zijn nu een nieuwe aan het maken. Ook gelijk een tip om ze te volgen op instagram :). In al die merken bij de drogist zitten zulke slechte stoffen. Je hebt ook nog primal glow. Van deze merken weet je zeker dat er niks van troep in zit en alleen maar verzorgende ingrediënten 😊

6 maanden geleden

Welke zonnebrand gebruiken jullie zelf? Ik heb een baby die erg graag sabbelt op mijn huid 😂

6 maanden geleden

Ik hoor goeie verhalen over naif baby :) is mineraal gebaseerd dus geen chemische zonnefilters. Zitten geen microplastics in en is gemaakt in Nederland.

6 maanden geleden

Wij gebruiken drs leenarts :)

6 maanden geleden

Deze zag ik laatst voorbij komen, ook wel prijzig. Maar vanaf baby al https://babynaturalstore.nl/product/elvou-natural-sunscreen-spf-30-van-natuurlijke-oorsprong/

6 maanden geleden

Deze heb ik nu ook besteld vandaag en morgen maar even ingesmeerd met la roche…

6 maanden geleden

Reactie op Eemsamy

Deze heb ik nu ook besteld vandaag en morgen maar even ingesmeerd met la ro ...
La roche is niet verkeerd opzich hoor. Zit denk wel wat dingen van parfum in, maar zelf vind ik dat altijd nog beter dan andere parfum en troep. Verkoop het zelf ook vaak in de apotheek, en de lijn van la roche gebruik ik qua verzorging ook al vanaf baby

6 maanden geleden

Ik heb die van dokter leenarts. Vind ik heel erg fijn

6 maanden geleden

Incia!

6 maanden geleden

Naïf en drs leenarts allebei fijn. Echter smeren we onze baby nog niet in en blijven jn schaduw en bedekken met kleding omdat zonnebrand afgebrand nog zoveel mogelijk word afgeraden onder de 6 maanden.

6 maanden geleden

Van naif kreeg onze oudste uitslag. Wij gebruiken biosolis.

6 maanden geleden

🧴Zonnebrand zonder rommel. (zonder nano & chemische filters) ☀️ Lovea – Biologische Ecocert/Cosmebio zonnebrand, mineraal op basis van zinkoxide, vrij van nano-ingrediënten . ☀️ Sol de Ibiza – Plasticvrij, biologische stick of blikjes op basis van zinkoxide, zonder nano ☀️ SMPL – Minimalistisch Nederlands merk, non-nano minerale filters, duurzaam verpakt ☀️Alphanova Sun – Frans, Ecocert, titaniumdioxide mineraal filters, geen nano, chemische filters of parabenen . ☀️ Weleda Edelweiss – NATRUE-gecertificeerd, non-nano minerale bescherming, geschikt voor gevoelige en babyhuid . ☀️Suntribe – Zero-plastics, non-nano minerale crème, koraalvriendelijk, verpakking van suikerriet . ☀️Green People – Parfumvrije, natuurlijke zonnebrand, geschikt voor gevoelige huid, non-nano filters . ☀️ Earth Line Argan Sun – Minerale SPF 20 crème met biologische oliën en non-nano filters . ☀️Dr. Mercola Natural Sunscreen – 100 % non-nano, SPF 30, hypoallergeen, biologisch afbreekbaar en vegan . ☀️Colourwell Natuurlijke Zonnecrème SPF 30 – Vrij van PABA, chemicaliën, ook plasticvrij geselecteerd . ☀️INIKA Organic Natural Sunscreen SPF 50+ – Luxe, 100 % vegan minerale gezichtscrème met aloe vera en algen, high-end bescherming. 🛢️Dan heb je ook nog oliën: Olie ☀️ Frambozenzaadolie 28 – 50 Hoogste natuurlijke SPF (controversieel), rijk aan omega 3 & 6 ☀️ Wortelzaadolie (etherisch) 20 – 30 Alleen verdund gebruiken, antibacterieel, maar sterk geurend ☀️ Tarwekiemolie 20 Rijk aan vitamine E, dikke textuur ☀️ Kokosolie 4 – 8 Lichte bescherming, hydraterend, trekt snel in ☀️ Sheaboter (onbewerkt) 3 – 6 Licht beschermend, voedend ☀️ Olijfolie (extra vierge) 2 – 8 Antioxidant, maar vet en niet stabiel in zon ☀️ Amandelolie 5 Verzachtend, maar matige UV-bescherming ☀️ Avocado-olie 4 – 10 Voedzaam, maar zwaar op de huid ☀️ Jojoba-olie 4 Licht en stabiel, goede dragerolie

6 maanden geleden

Dermatoloog raadde ons tenue soleil aan

6 maanden geleden

Wij houden haar in de schaduw. En anders een hoedje of beschermende kleding. Ik vind zonnebrand zo vies plakkerig.

6 maanden geleden

Reactie op Manndy94.

Deze zag ik laatst voorbij komen, ook wel prijzig. Maar vanaf baby al http ...
Dese heeft ook echt niks of iets erin zitten. Ik ben benieuwd of iemand deze al in gebruik heeft. Ik smeer haar nog niet in, houd haar ook zoveel mogelijk in de schaduw. Maar soms als ik wandel dan liggen der beentjes wel is in de zon dat vind ik soms zo lastig

6 maanden geleden

Reactie op JTRV

Avène Zonnebrand is goed (tip van een huidtherapeut). Te koop bij de Etos. ...
Begrijp dat eerlijk gezegd niet van diegene. Ik heb mezelf er ooit mee gesmeerd en helemaal uitslag van de zooi die er in zit