12 Reacties
10 maanden geleden
Voor zoogcompressen zweer ik bij die van Philips Avent, alle andere die ik heb geprobeerd vond ik te dik en niet prettig zitten:
https://www.amazon.nl/Philips-Avent-Borstkompressen-Honingraatbovenlaag-Afzonderlijk/dp/B0788CC2Y1/ref=mp_s_a_1_1?crid=1IIZX1MFSY10P&dib=eyJ2IjoiMSJ9.h7hBeOAa_DRmS4ZMUTeP5WVM5aSxaJBC9M1FBbXy7ntI7nSmO0VfSR08LBgTgAOvRgEZT8npSqPRI06Mdh6uWHNm1B889HL4aK24ZBmmkqV9va3-9eSJexwJJAY2wkJQ63jQNIr7gdNUyNheUi6TLw.RuPBrnser0Rf7QAFMDLfWkbL5oUo8duaX_grfmyNms8&dib_tag=se&keywords=philips+avent+zoogcompres&qid=1740565859&sprefix=philips+avent+zoog%2Caps%2C152&sr=8-1
Zijn niet te dik, absorberen goed en qua prijs vind ik het nog te doen. Zeker als je Amazon beetje in de gaten houdt.
Qua bewaarzakjes heb ik echt veel verschillende merken gehad, maar net wat voordelig was. Qua prijs is vaak wel in bulk aanschaffen het voordeligste.
10 maanden geleden
Ik gebruik de wasbare zoogcompressen van Frummel.
Bewaarzakjes van Babily.
Beide te bestellen bij bol.com.
Tot nu toe heel tevreden over😊
En inderdaad een stuk goedkoper haha
10 maanden geleden
Ik gebruik wasbare zoogcompressen van Petit Lulu, gekocht via Nappies. Super zacht en nemen veel op (na goed/meermaals inwassen!). Bij mijn eerste kindje gekocht dus hoef nu niets meer bij te kopen.
Om borstvoeding te bewaren gebruik ik glazen flesjes van Sterifeed. Wat duurder in aanschaf dan die zakjes maar je kunt ze natuurlijk blijven gebruiken ipv dat je ze weg gooit. En geen microplastics in je melk, vind ik ook wel een heel fijn idee.
10 maanden geleden
Ja ik heb ook nog wasbare zoogcompressen van de vorige keer, waren zo fijn! Ook zoveel zachter voor je tepels.
10 maanden geleden
Heel erg bedankt voor jullie reacties! Ik zat er ook aan te denken om wasbare zoogcompressen aan te schaffen, alleen heb ik nooit iemand’s ervaring erover gehoord, hihi. Hoeveel stuks zal ik aanschaffen? Misschien is het ook handig om toch altijd één doosje wegwerpcompressen thuis te hebben, voor in de luiertas ofzo, als reserve.