41 Reacties

3 maanden geleden

Ik ook. Ik leef alweer in m'n flared pants 😂 geen broeken met knopen

3 maanden geleden

Ja hier ook (tweede zwangerschap). Lang leve de jurkjes!

3 maanden geleden

Haha wat fijn dat dit zo herkenbaar is. Ik zit hier te werken met knoop+gulp open, blij dat ik vandaag alleen op kantoor zit 😂

3 maanden geleden

Reactie op Joleintje

Ik ook. Ik leef alweer in m'n flared pants 😂 geen broeken met knopen
Wat een gouden idee! Ik knal er ook uit. Naar werk nog wel met knoop. Thuis slobberjurken 🤭

3 maanden geleden

Yup ik loop er ook al bij alsof ik 5 maanden zwanger ben.. ben 5+4 van mijn 3e kindje...ben benieuwd hoelang ik het kan verbergen...ben smal van mezelf dus valt wel op🙈

3 maanden geleden

Reactie op Toetie23

Yup ik loop er ook al bij alsof ik 5 maanden zwanger ben.. ben 5+4 van mijn ...
Precies hetzelfde! Lopen gelijk, ook 5+4 en meeeega opgezwollen. Ook hele tijd een mega vol gevoel, naar de wc lukt ook lastig.. bij jou ook? Bij mij trouwens 2e zwangerschap ipv 3e 😉

3 maanden geleden

Reactie op Liesje17

Precies hetzelfde! Lopen gelijk, ook 5+4 en meeeega opgezwollen. Ook hele t ...
Ja heb het ook. Soms momenten dat ik echt wil eten maar soms ook totaal geen zin om te eten omdat ik me zo opgeblazen voel😱 heb enorm veel last van m'n darmen (normaal al dus nu al helemaa🙈l) 1 aug pas de echo dus moet echt nog even losse bloesjes aandoen en niet teveel mensen zien🤣

3 maanden geleden

Haha je hebt in je profiel idd tweeling aangezet haha
Bedankt, heb het gelijk aangepast. Gisteren mijn eerste echo gehad en het is er 1! Alles ziet er naar behoren uit!! Ben zo blij!!

3 maanden geleden

Hier ook zooo opgezwollen! Pas net 4 weken 😂 Wel zesde zwangerschap, en ik was in april nog bijna 4 maanden zwanger (en behoorlijk bol 🤰🏼) dus volgens mij bounced mijn lichaam daar gelijk weer naar terug 🫢

3 maanden geleden

Jaaa heel erg, maar 2e zwangerschap dus de boel is al lekker uitgerekt geweest zeg maar. Zijn nu vooral je darmen die dit veroorzaken

3 maanden geleden

Hier ook echt heel erg! En vooral m’n maag die helemaal bol staat ipv mn darmen 😂 zo blij dat het 30 graden is komende dagen.

3 maanden geleden

Hier ook rond de 4 weken ( weet ik nog niet zeker want ik heb al een half jaar geen menstruatie gehad vanwege pcos) Dit is mijn tweede zwangerschap en ook stuk meer opgezet dan bij mijn eerste

3 maanden geleden

Dit heb ik precies ook!! Mey mijn vorige zwangerschap zag ik er met tien weken zo uit, ben nu pas 5.4 weken. Het nare van mijn verhaal is dat ik er vlak na de positieve test erachter ben gekomen dat mijn schildklier te traag werkt 😩 ik zei steeds tegen mijn man: ik moet sporten, ik ben zo dik! Hoe kan dat nou ? Haha, nou blijkbaar zwangerschap en een trage schuldklier!

3 maanden geleden

Reactie op NeverLoseHope

Hier ook rond de 4 weken ( weet ik nog niet zeker want ik heb al een half j ...
Nou ik denk zelf dat Jij al een stukje verder bent

3 maanden geleden

Ik krijg mijn broek ook niet echt lekker meer dicht inderdaad. Nu 6 weken zwanger van de 4e. Heb inderdaad ook een flare pants aan en draag veel jurkjes.

3 maanden geleden

Reactie op Karin!!

Nou ik denk zelf dat Jij al een stukje verder bent
De cb gaf zaterdag 1-2 weken, ik zal zometeen weer 1 halen en kijken wat die zegt

3 maanden geleden

Reactie op NeverLoseHope

De cb gaf zaterdag 1-2 weken, ik zal zometeen weer 1 halen en kijken wat di ...
Als je echt veel verder bent, werken die testen niet meer. Dan is je hcg te hoog (hook effect). Maar kan natuurlijk ook “gewoon” door je darmen komen, die kunnen de boel flink laten opzwellen.

3 maanden geleden

Reactie op Evanna

Als je echt veel verder bent, werken die testen niet meer. Dan is je hcg te ...
Ik ga straks de verloskundige bellen, ik durf het niet te zeggen haha ben wel benieuwd

3 maanden geleden

Reactie op NeverLoseHope

Ik ga straks de verloskundige bellen, ik durf het niet te zeggen haha ben w ...
Ik heb net weer een cb gedaan en deze geeft nu 2-3 aan. Ik denk dat ik dan 5 weken nu ben

3 maanden geleden

Reactie op NeverLoseHope

Ik heb net weer een cb gedaan en deze geeft nu 2-3 aan. Ik denk dat ik dan ...
Ah als hij is opgelopen dan denk ik inderdaad dat je ervan uit mag gaan dat je rond die termijn bent! Bij hook effect verwacht je namelijk geen oploop meer. Wees maar gewoon trots op je mooie buik ❤️