15 Reacties

3 maanden geleden

Hier het zelfde, ik hoopt dat het goed komt

3 maanden geleden

Vreselijk hè? Die onzekerheid en zorgen! Heel logisch!! Ik hoop dat je vrijdag een goede echo hebt! 🤞🏻

3 maanden geleden

Ik ben 5.1 en heb sinds gisteren een bruine afscheiding. Wel ook iets krampen, met name in de avond lijken de krampen erger te worden. Is de afscheiding bij jou echt rood of ook bruin?

3 maanden geleden

Reactie op Audreyx

Ik ben 5.1 en heb sinds gisteren een bruine afscheiding. Wel ook iets kramp ...
De ene keer bruin de andere keer wat roder

3 maanden geleden

Reactie op An4485

Vreselijk hè? Die onzekerheid en zorgen! Heel logisch!! Ik hoop dat je vri ...
Dat hoop ik ook, ben bang voor het ergste maar probeer nog positief te blijven

3 maanden geleden

Reactie op Ashley J

De ene keer bruin de andere keer wat roder
Oké! Maar jij hebt geen krampen toch?

3 maanden geleden

Reactie op Audreyx

Oké! Maar jij hebt geen krampen toch?
Nee ik heb geen krampen

3 maanden geleden

Ik ben 6w+4d en heb dit afgelopen weekend ook gehad.. uiteindelijk werd het een beetje helderbloed waardoor ik nog meer ging stressen, uiteindelijk toch maar de vk gebeld en gelukkig mochten we langskomen. Ze heeft het met een uitwendige echo niet kunnen vinden, uiteindelijk inwendig gedaan, toen zagen we iets heel kleins! Vk gaf aan dat het een innestelingsbloeding kan zijn.. ik dacht dat dat allang gebeurd zou zijn? Vandaag is de kleur donkerbruin geworden. Heb officieel 30-7 mn 1e echo. Ben zo benieuwd!

3 maanden geleden

Hier ook.. vanavond ineens veel bloedverlies gehad, overigens wel zonder stolsels. Nu is het voornamelijk slijmerige roze afscheiding.. borsten doen minder pijn.. vanavond ook voor het eerst echt even rustig gedaan sinds gisteren positieve test.. Vansaag bijna 5 weken, morgen afspraak inplannen bij de verloskundige😥

3 maanden geleden

Het is hier inmiddels helder rood geworden en met stolsels. Zit nu momenteel op het ziekenhuis dus het is even afwachten helaas

3 maanden geleden

Ik had met 6+3 ineens een veeg helderrood bloed. Heb toen met 6+4 een echo gehad en alles zat goed met een kloppend hartje. Daarna bleef ik op en aan bruin verlies hebben dus een week later weer naar de vk voor een nieuwe echo, nogsteeds een kloppend hartje en in groei verdubbeld. Nu nog steeds op en aan bruin verlies en soms wat roze bij het afvegen. De zorgen willen bij mij niet echt weg, ookal hebben we nu te horen gekregen dat dit minimale niet erg is. Ik zou het liefst dag en nacht aan het echo apparaat liggen voor de komende 7 maanden 😅 Ben trouwens vandaag 8+1

3 maanden geleden

Reactie op Ashley J

Het is hier inmiddels helder rood geworden en met stolsels. Zit nu momentee ...
Ah spannend! Heel veel succes! Houd je ons op de hoogte? ❤️

3 maanden geleden

Reactie op Ashley J

Het is hier inmiddels helder rood geworden en met stolsels. Zit nu momentee ...
Net terug uit het ziekenhuis en het is helaas weer een miskraam 😢😞

3 maanden geleden

Reactie op Ashley J

Net terug uit het ziekenhuis en het is helaas weer een miskraam 😢😞
Heel veel sterkte ❤️

3 maanden geleden

Reactie op Ashley J

Net terug uit het ziekenhuis en het is helaas weer een miskraam 😢😞
Veel sterke toegewenst ❤️