6 Reacties

3 maanden geleden

Hi Nyoom, Wat balen! Ik ben bijna hetzelfde nu.. 6 + 4 en heb a.s. vrijdag mn echo. Zal je dan even een update geven. Vooralsnog niet druk maken, maar ik snap je helemaal! Je wil zo graag bevestiging. Ik heb nl nergens last van nu, dus voor mijn gevoel is er dan ook niks. Wat n onzekere tijd he. 馃ズ

3 maanden geleden

Reactie op MilaLou

Hi Nyoom, Wat balen! Ik ben bijna hetzelfde nu.. 6 + 4 en heb a.s. vrijda ...
Hi , jaaa echt hoor ik heb ook helemaal geen symptomen dus is super dubbel allemaal, als je me op de hoogte zou willen houden馃檹馃徑

3 maanden geleden

Hi , jaaa echt hoor ik heb ook helemaal geen symptomen dus is super dubbel ...
Doe ik!

3 maanden geleden

Mhh vervelend!! Ik vind wel dat je lang moet wachten tot de volgende echo. Zou ook na 1 week al kunnen toch? Teminste dat deed mijn verloskundige ook omdat t voor jezelf veel stress geeft om zolang te wachten

3 maanden geleden

Ja ik heb een positief verhaal! Bij mijn eerste zwangerschap zagen ze op de eerste echo ook geen vruchtje of hartje en toen is ons zelfs gezegd dat het een miskraam was.. Maarrr toen we in het ziekenhuis kwamen voor de pillen om een miskraam op te wekken, zagen ze ineens wel een hartje! En nu is ze onze dochter van 1 jaar :) Dus hou hoop! Wellicht is het minder ver dan dat ze dachten!

3 maanden geleden

Ik had met 5 weken en 3 dagen een afspraak bij de gynaecoloog voor mijn endometriose maar de donderdag ervoor kwam ik er achter dat ik zwanger was. Op de 1e echo was het niet te zien gelijk bloed geprikt en het werd toen gezien als een zol zwangerschap (zwangerschap onbekende locatie) daarna dinsdag en vrijdag terug naar het ziekenhuis voor een echo en bloedprikken op hcg. Elke keer zelfde antwoord alleen hcg steeg top, bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap stijgt hij een beetje of blijft het gelijk en bij miskraam zou hij gelijk blijven of beetje dalen. Op zondag toen weer terug en toen was ik 6 +1 en toen een zelfde beeld gekregen als jou echo maar dit was passend bij een goede zwangerschap. Die zelfde week op vrijdag een echo gehad en toen was het eindelijk te zien met 6 weken en 6 dagen. Nu uiteraard wel nog zeer gespannen en donderdag weer een echo ben dan 8 weken en 4 dagen en hoop op een kloppend hartje. Foto is de echo van 6 weken en 6 dagen