Afgelopen week heb ik de verloskundige gebeld ivm hevige buikpijn en rugpijn. Nu heeft ze een uitwendige echo gemaakt en daarop was dit te zien.. zie foto. (Toen 5+4 dagen)
Ze gaf aan dat het waarschijnlijk niet goed is en ze een miskraam verwacht. Tot op heden nog geen bloedverlies gehad en de pijn wordt minder. Wat denken jullie van deze echo? Iemand dezelfde ervaring?
Morgen mag ik weer terug komen voor een echo, aangezien we donderdag ook op vakantie willen..
Wij zijn net bij de verloskundige geweest en we zijn niet veel wijzer geworden. Het vruchtzakje is ineens wel zichtbaar en past bij 6 weken zwangerschap. Ze zag er ook wel iets in, maar twijfelde ook heel erg.
Ze zag ook weer bloed in de baarmoeder wat lijkt op een komende miskraam. Al met al veel onduidelijkheid..
Morgenvroeg bel ik met het ziekenhuis en hoop ik dat ik daar snel terecht kan
Oh meid.. ik snap je onzekerheid heel goed! Bij mij dachten we dat het een miskraam was heel pril al. Vervolgens een echo en zien we gewoon een rondje maar dan 2 weken kleiner dan eigenlijk verwacht, de echo liet 5 week zien (geen vruchtje te zien terwijl ik volgens mn cyclus 7 weken hoor te zijn). Dus een week later moest ik weer terugkomen was haar advies. En dat is morgenavond… zo spannend!
Hoi sorry, helemaal niet meer gereageerd maar ik zat er even helemaal doorheen. Ik heb een MK gehad en de conclusie was een heterotope zwangerschap. ( 1 in de baarmoeder en 1 BBZ).
Ik denk dat je vragen over het interpreteren van een echo beter aan experts kunt overlaten. Om te voorkomen dat je je nog meer zorgen gaat maken. Ik wens je in ieder geval veel sterkte en succes ❤️