6 Reacties

3 maanden geleden

Ja hier ook🙋🏼‍♀️ Ben er zo ook achter gekomen dat ik zwanger ben eet normaal niet graag zout maar die week niks anders al zouten dingen willen eten ik moet wel toegeven dat het wel minder aan het worden is ik moet nog steeds niks weten van zoeten dingen zoals me 1e zwangerschap maar vooral nu zin in hartige dingen 😅

3 maanden geleden

Reactie op cammelie1995

Ja hier ook🙋🏼‍♀️ Ben er zo ook achter gekomen dat ik zwanger ben eet norm ...
Oohhhhh het is zoooo lekker al die hartige dingen zolang het maar goed zout is🙈🙈

3 maanden geleden

Hahaha hier ook!!!! Chips, pringles, frietjes, aardappels met zout, kan het zo gek niet bedenken haha

3 maanden geleden

Sinds deze week op en af heel misselijk, zoutige dingen met name naturel chips en tucjes is het enige wat ik erin krijg en in houd momenteel

2 maanden geleden

Ik ook! Ik kan alleen maar aan zoute snacks denken de hele dag door.. komt deels ook omdat ik af en toe hele dagen het gevoel heb alsof ik een kater heb (vooral op dagen dat ik korter heb geslapen en naar kantoor moet) dan heb ik nog meer behoefte aan zout. Zoet en zuivel trekken mij echt niet. Ipv fruit (wat ik normaal zou kiezen) wil ik nu liever een bakje zoute chips eten ‘s middags 😂 Ben zo benieuwd of dit duid op een jongetje? (Dat zeggen de bakkersverhalen)

2 maanden geleden

Ik kan echt de hele dag kaas eten😍 slaat helemaal nergens op maar ik denk aan niks anders😂