26 Reacties

2 maanden geleden

Toen ik een positieve test had was ik zo geschrokken en in de war dat ik gelijk een sigaret heb opgestoken. Ik dacht dat het me nooit zou lukken om te stoppen. De 5 dagen na de positieve test deelde ik in de avond 1 sigaret met mijn vriend. Daarna ben ik helemaal gestopt. Mijn vriend rookt nog steeds en ik vond de verleiding heel lastig in het begin . Ik was soms zelfs jaloers als ik hem zolang roken. Daarna heb ik hem voor mezelf omgedraaid. Moet ik jaloers zijn op zijn verslaving of moet hij juist jaloers zijn op mij dat ik ben gestopt en echt "vrij" ben ervan. Nu ben ik zo ver dat het mij niets meer doet.

2 maanden geleden

Ik had een positieve test afgelopen zondag, zondag af en toe een trekje van mijn vriend zijn sigaret gehad en maandag helemaal gestopt. Ik heb er wel moeite mee vooral na het avond eten wil ik echt roken. Ik heb nog geen besef dat ik echt zwanger ben, denk na de eerste echo 20 aug dat het dan wel een stukje makkelijker gaat worden.

2 maanden geleden

Hoe mooi zou het zijn als jullie rokende partners mee zouden stoppen met jullie! Durven jullie dat voor te stellen? 😃 Ik ben al jaren gestopt maar verdorie, wat was dat niet altijd gemakkelijk. Succes dames, jullie doen het voor jullie baby’tje, maar zeker ook voor jullie eigen gezondheid en toekomst.

2 maanden geleden

Reactie op Sharonaa23

Ik had een positieve test afgelopen zondag, zondag af en toe een trekje van ...
Je bent nu net zo zwanger als na een echo, dus goed dat je nu helemaal gestopt bent, ook al is het kei moeilijk. Hou vol!

2 maanden geleden

Reactie op PlantPower

Goed bezig! Hoop voor je dat deze zwangerschap goed gaat 💕
Dank je wel! Ik hoop het ook echt! 🥹 ook knap van jou dat het jou ook is gelukt om te stoppen! 🥰🌸

2 maanden geleden

Reactie op BijnaMama85

Je bent nu net zo zwanger als na een echo, dus goed dat je nu helemaal gest ...
Dat is waar! Dankjewel 🥰 Erg moeilijk, maar we moeten volhouden