10 Reacties

3 maanden geleden

Hi, van harte gefeliciteerd!! Ik had zelf een jurk gekocht via marktplaats dus die was niet duur en rekte een beetje mee. Ik ben getrouwd met 20 weken en paste deze nog net maar er zijn leuke positie jurken te koop voor niet al te veel, dit is dan denk ik beste optie. Deze zullen sowieso gaan passen:)

3 maanden geleden

Bij Anastasi in Nieuwegein kunnen ze een jurk voor je maken max €960 voor een complete jurk. Mijn jurk komt daar ook vandaan ik heb in NL geen goedkopere partij gevonden zelfs een tweedehandse jurk was duurder. Kwalitatief zijn ze ook geweldig!

3 maanden geleden

Hee, dubbel gefeliciteerd! Ik ben nu 5+3 weken zwanger en ga eind september trouwen. Ik ben dan dus een stuk minder ver dan jij straks, maar wist al toen ik mijn jurk ging uitzoeken dat ik heel graag zwanger zou zijn. Ik heb dit aangegeven bij het uitzoeken. Ze hebben mij toen geholpen door een jurk te kiezen die ik zowel met als zonder buik zou kunnen dragen. Ze hadden in de winkel ook een soort ombindkussens om een buikje na te bootsen om te kijken of je de jurk dan nog steeds mooi vindt. Bij mij hebben ze hem een maar groter besteld dan ik eigenlijk nodig had, ze kunnen hem altijd inmaken maar stof erbij doen lukt niet. Toen ik hem uitzocht zou ik in theorie ook 6 maanden zwanger kunnen zijn op mijn bruiloft. Dus ik denk dat als je het aangeeft en op tijd de jurk uit gaat zoeken er een heleboel mogelijk is ☺️ mijn jurk vermaken ze ook pas een maand voor mijn bruiloft zodat ze een goede inschatting kunnen maken van mijn maten tegen die tijd

3 maanden geleden

Wat leuk, ik zit precies in hetzelfde schuitje!! Ik ben nu 4+3, 8 augustus eerste echo, en ga (ook) trouwen als ik 24 weken zwanger ben. Toevallig gisteren mijn jurk uitgekozen. Bij de winkel zelf gewoon aangegeven dat het een jurk moet zijn waar een buikje in kan. Hier hielpen ze me heel goed mee. We gaan vrij kort voor de bruiloft nog extra passen en de laatste vermakingen doen als die nodig zijn. Ik moest eerst even wennen aan het idee dat ik op onze trouwdag niet zou kunnen drinken en niet mooi slank ben, maar vind het nu ook echt een ontzettend mooi idee juist. Geniet ervan!

3 maanden geleden

Reactie op Joycester

Wat leuk, ik zit precies in hetzelfde schuitje!! Ik ben nu 4+3, 8 augustus ...
Wat leuk en toevallig dat je dezelfde situatie hebt! En een hele fijne goede tip dank je wel! Hihi ja ik herken de gedachte; het niet kunnen proosten met champagne en drinken en angst voor dat ik veel ga aankomen naast mijn buikje. Maar ik kijk er ook enorm naar uit, ik vind het zo bijzonder om zwanger te trouwen! :) We willen het zelfs combineren met gender reveal tijdens het feesten haha! Heel veel plezier en succes met de laatste trouwvoorbereidingen en bedankt voor je reactie! :)

3 maanden geleden

Reactie op Kinderwens97

Hee, dubbel gefeliciteerd! Ik ben nu 5+3 weken zwanger en ga eind september ...
Ahh dank je wel jij ook dubbel gefeliciteerd! En wat een goed idee van de ombindkussens ik ga dat ook eens uitzoeken dank je wel! Heel erg bedankt voor je berichtje en succes met de laatste voorbereidingen voor de bruiloft! :)

3 maanden geleden

Reactie op Crossheart

Bij Anastasi in Nieuwegein kunnen ze een jurk voor je maken max €960 voor e ...
Oh echt tof super ik ga het zeker opzoeken! Heel erg bedankt voor de tip!

3 maanden geleden

Reactie op Lotte Bloemsma Van L

Hi, van harte gefeliciteerd!! Ik had zelf een jurk gekocht via marktplaat ...
Ahh dank je wel en super bedankt voor je berichtje ik ga op onderzoek uit dank je wel!

3 maanden geleden

Reactie op FenM2425

Ahh dank je wel jij ook dubbel gefeliciteerd! En wat een goed idee van de o ...
Dankjewel! Jij ook heel veel plezier en succes met alle voorbereidingen, geniet ervan ❤️

3 maanden geleden

Reactie op FenM2425

Wat leuk en toevallig dat je dezelfde situatie hebt! En een hele fijne goed ...
Wat een ontzettend leuk idee die gender reveal! Jij ook heel veel plezier en succes met alles!