Hoihoi!
Ik ben 5.1 week zwanger volgens mijn eigen berekening en heb al aaaaardig wat klachtjes (last van mijn darmen, veel rugpijn, misselijkheid, vermoeidheid en pijnlijke borsten). Hopelijk hebben jullie niet al te veel klachtjes en lukt het jullie om het eerste trimester goed door te komen. Ik probeer het ondanks de grote onzekerheden van mijn eerste trimester maar positief te zien dat mijn lichaam flink aan het werk is, maar het is niet altijd even makkelijk. Het is mijn eerste zwangerschap en ik heb mijn eerste echo 5 augustus. Spannend...!
Dit jaar ben ik druk bezig met mijn trouw voorbereidingen omdat ik bijna ga trouwen. Ik had al een mooie jurk op het oog, maar ik bedenk me nu dat als ik ga trouwen en mijn zwangerschap goed blijft gaan, ik ga trouwen met een buikje omdat ik dan tegen die tijd 6 maanden zwanger ben:)
Ik vind het een suuuuupermooi idee dat (als het allemaal goed gaat) ik zwanger ga trouwen! Alleen moet ik dan nog even een nieuwe jurk scoren waar ik op dat moment in pas.
Heeft een van jullie dezelfde soort ervaring gehad en/of tips over waar ik een trouwjurk kan kopen/huren die ik pas als ik straks 6 maanden zwanger ben?
En ik weet natuurlijk niet hoe snel en groot mijn buik/borsten gaan groeien en wat mijn maten dan zijn op mijn trouwdag. Weet iemand hoe ik dat kan aanpakken?:)
Heel erg bedankt alvast, heel veel succes in het spannende eerste trimester en natuurlijk heel veel geluk gewenst voor jullie en jullie kleintje.
Veel liefs!