55 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op drimle

Hoe gaat het hier met de langzame dagen deze eerste trimester? Ik ben weer ...
Ik heb mijn eerste echo op 5 aug, ben dan net 7 weken. Wachten gaat tergend traag, heb in april ook een miskraam gehad en merk dat ik uit zelf bescherming nog niet helemaal er mee bezig ben, voor het geval dat. Vorige keer kwamen we er achter tijdens de eerste echo dat het te klein was, dus fingers crossed dat het dit keer een mooi beeld geeft🤞🏻🤞🏻

2 maanden geleden

Reactie op JuliaRuby

Ik sta er wel voor open :)

2 maanden geleden

Edit : whatsapp link verwijderd . Jaleesa|Moderator

2 maanden geleden

Hai 37 jaar en 26 maart 2025 uitgerekend van een derde en vierde kind want het blijkt een tweeling. Ik heb al een dochter van 4 en 2. Wij wonen in amsterdam west.

2 maanden geleden

Hi allemaal , Het delen van whatsappgroepen is niet toegestaan op ons forum . Ik haal een aantal reacties weg . Liefs, Jaleesa|Moderator

2 maanden geleden

Vandaag eerste echo gehad, sterk kloppend hartje 🥰

2 maanden geleden

Reactie op JuliaRuby

Vandaag eerste echo gehad, sterk kloppend hartje 🥰
Wat fijn! Eerste mijlpaal. Was het een beetje de termijn dat je zelf ook had berekend?

2 maanden geleden

Reactie op drimle

Wat fijn! Eerste mijlpaal. Was het een beetje de termijn dat je zelf ook ha ...
Ik dacht ergens tussen de 6-7 weken omdat ik al heel snel een positieve test had na (wat ik dacht) m’n ovulatie. En ze zeiden ook dat ik op zo’n 6+4 zat dus klopt ook wel!

2 maanden geleden

Ik ook vandaag eerste echo en kloppend hartje :) ben nu 6.5 of 6.6 dachten ze

2 maanden geleden

Hi allemaal! Mijn naam is Rebecca, ik ben 26 jaar oud en samen met mijn vriend woon ik in de Pijp. Zwanger van ons eerste kindje, 24 maart uitgerekend dus (als het allemaal klopt) maandag 8 weken zwanger 😊 Maandag ook de eerste echo, spannend! Wat leuk dat deze groep is aangemaakt, ik ben vanuit Drenthe voor de liefde naar Amsterdam gegaan en dat gaat vast nog wel eens wat eenzaam voelen zonder mijn vriendinnen in de buurt. Kom graag in contact met andere mommy’s to be 💖

2 maanden geleden

Vandaag mijn eerste echo gehad met sterk kloppend hartje. Helemaal compleet voor 7 weken. Over 3 weken heb ik de termijn echo, ik denk dat ik toch eerst een extra pret echo zelf inplan. Ik zag een echo locatie in Amsterdam Noord. Zijn er meerdere die dit gaat doen?

2 maanden geleden

Reactie op drimle

Vandaag mijn eerste echo gehad met sterk kloppend hartje. Helemaal compleet ...
Ik heb de 26e de termijn echo, zat dan inderdaad 3 weken tussen. Wel tussendoor nog intake, hoop stiekem dat ik dan nog even kan kijken haha

één maand geleden

Hoe gaat het met jullie? Vandaag heb ik een extra pret echo gedaan om de groei te volgen en ik heb een perfecte echo gehad en ben 8+5. Precies volgens mijn eigen berekening. Dit was bij EchoNoord. Deze kan ik zeker aanbevelen voor de pret echo's