16 Reacties

2 maanden geleden

Hier nog zeker 2 dutjes overdag dus als ik vrij ben doe ik lekker mee :)

2 maanden geleden

Onze dochter is 31-03-2024 geboren, nu zwanger van nr 2 en de verwachte uitgerekende datum is 18-03-2025.

2 maanden geleden

Hoihoi! Ik ben er net achter dat ik weer zwanger ben en heb een eerste kindje van 9 maanden. Nét iets ouder dan die van jou dus. Ik ben nu nog niet zo moe, maar denk dat ik straks ook met hem mee slaap als ik niet aan het werk ben ;)

2 maanden geleden

Hier een baby van 7 maanden en bijna 7 weken zwanger. Maar heb nog een peuter lopen van 2,5 dus mee slapen lukt niet helaas

2 maanden geleden

Hei! Gefeliciteerd allemaal. Mijn dochtertje is bijna 8 maanden en ben 5 weekjes zwanger. Ik vind het ook zo anders dan de zwangerschap van haar, qua hoe je ermee bezig bent maar ook dat je de hele dag door moet gaan zeg maar. Hier ook nog twee slaapjes en heb mij voorgenomen om 1 van de slaapjes te rusten en het andere slaapje dingen in huis te doen.

2 maanden geleden

Reactie op pluisje2828

Hei! Gefeliciteerd allemaal. Mijn dochtertje is bijna 8 maanden en ben 5 we ...
Ik vind ook wel dat je nu meer vergeet dat je zwanger ben. Ik denk dat nu ook de zwangerschap wel sneller gaat :)

2 maanden geleden

Reactie op Pauwtje123

Ik vind ook wel dat je nu meer vergeet dat je zwanger ben. Ik denk dat nu o ...
Ja hier hetzelfde inderdaad! Soms vergeet ik het gewoon even, klinkt echt zo stom maar bij de eerste was ik er 24/7 mee bezig maar nu ben je de hele dag in de weer en soms denk ik dan echt van oh ja ik ben zwanger 😂

2 maanden geleden

Mijn twee zoontjes schelen 13 maanden. Het is echt prima te doen. Het zal natuurlijk even wennen zijn. Maar het komt vast goed 😘

2 maanden geleden

Hier een zoontje van 3,5 en een dochtertje van 10 maandjes. Ben 7 weekjes nu🩷 ik probeer te liggen als de jongste slaapt en mijn partner thuis is. Denk dat de zwangerschap nu nóg sneller voorbij is met de gezelligheid in huis met 2 kindjes al 2 hondjes al😄

2 maanden geleden

Reactie op babeez

Mijn twee zoontjes schelen 13 maanden. Het is echt prima te doen. Het zal n ...
Ja ik ben benieuwd hoe het zal zijn straks 😊

2 maanden geleden

Mijn jongste is 11 maandjes, dit wordt het grootste leeftijdsverschil die ik heb, al m’n andere kindjes schelen een jaartje 🥰

2 maanden geleden

Hi ik ben in verwachting van de derde. Eerste is 3,5 en tweede is bijna 8 maanden, straks ongeveer 16 maanden verschil.

2 maanden geleden

Hoi! Ik merk toch dat ik mij af en toe wat druk maak om het feit dat ik nog veel met mijn dochtertje het slepen ben. Ze weegt nu 9KG maar moet haar veel dragen, ze is dan altijd heel wild en druk. Dit kan geen kwaad toch? Ben soms bang dat het de kleine kan beschadigen ofzo? Klinkt natuurlijk heel stom maar bij de eerste deed ik overal zo goed opletten qua gewicht van het tillen enzo maar nu kan het natuurlijk gewoon niet anders dan dat ik haar veel moet dragen.

2 maanden geleden

Reactie op pluisje2828

Hoi! Ik merk toch dat ik mij af en toe wat druk maak om het feit dat ik nog ...
Je kan nog prima tillen hoor! Beetje opletten met je houding, dus dat je haar niet te veel vanuit je rug oppakt maar zo veel mogelijk vanuit je knieën. En opletten dat he je buik niet te veel aanspant als je tilt. Maar zolang je dat doet kun je nog heel lang zoveel tillen als je wilt. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik nog heel lang krachttraining gedaan met vrij zware gewichten en heb toen ook samen met mijn trainer goed gekeken naar wat ik wel en niet kon. Als je nu gewend bent om je kleine te dragen kan je daar gewoon mee door gaan. Mocht je het toch spannend vinden kun je het ook eens bij je verloskundige benoemen.

2 maanden geleden

Ik 🙋🏽‍♀️, zoon van 2,5 en dochter van bijna 6 maanden. Heb geen tips voor je, ben er ook naar op zoek 😫😅

2 maanden geleden

Reactie op Laetitia98

Ik 🙋🏽‍♀️, zoon van 2,5 en dochter van bijna 6 maanden. Heb geen tips voor ...
Leuk gefeliciteerd! Wat ik te horen kreeg is dat je ze snel zelf trap moet leren lopen🤭