9 Reacties

3 maanden geleden

Hier na 10 maanden proberen diagnose pcos. 2 rondes met medicatie en de 2e ronde raak. Donderdag eerste echo! Gefeliciteerd met je zwangerschap!!

3 maanden geleden

Reactie op Yilllll

Hier na 10 maanden proberen diagnose pcos. 2 rondes met medicatie en de 2e ...
Oh wat goed! Jij ook gefeliciteerd

3 maanden geleden

Reactie op KimShasha

Oh wat goed! Jij ook gefeliciteerd
Dank je wel! Hoe voel je je?

3 maanden geleden

Ja na 5 rondes letrozol 😍😍

3 maanden geleden

Reactie op Yilllll

Dank je wel! Hoe voel je je?
Ik voel me nu al beroerd! Maar het kan ook dat ik wat verkeerds heb gegeten. En jij?

3 maanden geleden

Reactie op sharonaBas

Ja na 5 rondes letrozol 😍😍
Gefeliciteerd wat leuk!

3 maanden geleden

Reactie op Yilllll

Hier na 10 maanden proberen diagnose pcos. 2 rondes met medicatie en de 2e ...
Gefeliciteerd!

3 maanden geleden

Ik ben bij mijn dochter zwanger geraakt met behulp van letrozol. Ik weet niet meer hoe lang precies, maar ik dacht 5 of 6 maanden. De zwangerschap verliep in principe goed. Veel misselijk, maar niet enorm veel overgeven, niet superveel energie en veel last van mijn rug op het laatst. Maar met mijn dochter zelf ging alles goed. Wat extra echo's gehad, oa vanwege ligging placenta redelijk in het begin en later wat 'dunne' buik, maar daar maakte niemand zich zorgen om. Enige wat niet ok leek was de eerste echo. We hoorden toen bij de kliniek dat het 100% zeker een miskraam was, misschien zelfs mola zwangerschap, maar bij de gynaecoloog in het ziekenhuis bleken ze verkeerd gekeken te hebben, er was een mooi vruchtje met sterke hartslag te zien. Nu weer zwanger (ook nog miskraam gehad tussendoor), deze keer vrij snel, ondanks onregelmatige cyclus , zonder hulp (bij de miskraam ook).

3 maanden geleden

Reactie op KimShasha

Ik voel me nu al beroerd! Maar het kan ook dat ik wat verkeerds heb gegeten ...
O oeps! Heb nog nergens last van en dat maakt me soms wel wat onzeker..