23 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb eind mei een miskraam gehad met 4+5 weken. Nu weer 8 weken zwanger en we zijn er gisteren tijdens de echo achter gekomen dat het een tweeling is

2 maanden geleden

Reactie op JSRX

Ik heb eind mei een miskraam gehad met 4+5 weken. Nu weer 8 weken zwanger e ...
Gefeliciteerd! Fijn om te horen dat het goed gaat. Ik kijk uit naar de eerste echo, dan zal ik denk ik iets meer rust hebben.

2 maanden geleden

Reactie op JSRX

Ik heb eind mei een miskraam gehad met 4+5 weken. Nu weer 8 weken zwanger e ...
Ik heb vorige jaar een miskraam gehad en wij zijn er gisteren ook achtergekomen dat wij een 2ling krijgen 7+5 weken. Heel spannend aangezien mijn vorige zoontje (bijna4) met 31 weken al geboren is met 1020 gram. Hopelijk blijven deze kindjes langer zitten

2 maanden geleden

Ja, ik heb 12 juni een miskraam gehad en 12 juli had ik weer een positieve test! Ik heb ook geen menstruatie daar tussen meer gehad, dus gelijk weer zwanger. Ik vond en vind het zo spannend!🥺 ik heb mn eerste echo gehad en alles was goed. Inmiddels nu vandaag 9 weken en 26 augustus mag ik voor de termijn echo.

2 maanden geleden

Reactie op RIRII

Ja, ik heb 12 juni een miskraam gehad en 12 juli had ik weer een positieve ...
Oh wat fijn om te horen! Hopelijk is bij mij de eerste echo dalijk ook goed, super spannend inderdaad 🥹

2 maanden geleden

Reactie op Bakhuis2020

Ik heb vorige jaar een miskraam gehad en wij zijn er gisteren ook achtergek ...
Mijn beide dochters zijn beide dysmatuur geboren. Vind het nu dus ook extra spannend

2 maanden geleden

Reactie op JSRX

Mijn beide dochters zijn beide dysmatuur geboren. Vind het nu dus ook extra ...
Krijg jij ook kalk tabletten, ferrofumaraat en acetyl tabletten?

2 maanden geleden

Ah gefeliciteerd! Ik herken je gevoel, maar het is dan echt zo, mooi nieuws! 🍀 Ik had 6 juni een vroege miskraam met 5 weken, de maand erna ook gelijk weer een positieve test. Morgen ben ik 10 weken, eerste echo met 8 weken zag alles er goed uit! Donderdag de termijnecho!

2 maanden geleden

Reactie op Bakhuis2020

Krijg jij ook kalk tabletten, ferrofumaraat en acetyl tabletten?
Wel ascal en calcium waarschijnlijk, vorige zwangerschap ook gehad maar geen ijzertabletten. Vermoed wel dat ik die ga krijgen aangezien mijn ijzer al 2 jaar met wel/ net niet te laag is en bij een tweeling heb je, zoals ik las, meer kans op ijzertekort

2 maanden geleden

De bovenste test is van vrijdag, de test er onder van vandaag. Een mooie oploop lijkt mij, dit stelt mij iets gerust. Over 3 weken de eerste echo, wat spannend tot die tijd.

2 maanden geleden

Ja ik heb ook een miskraam voor deze zwangerschap gehad, tijdens deze zwangerschap heb ik 2 weken wat bloedverlies gehad maar elke echo was goed, woensdag de termijn echo ik ben fan 8.4 weken, kwaaltjes beginnen aardig zijn werk te doen, misselijkheid en moe, maar ondanks dat de kwaaltjes behoorlijk aanwezig zijn vind ik het erg lastig om op mijn lichaam te vetrouwen

2 maanden geleden

Reactie op Sannevg1

De bovenste test is van vrijdag, de test er onder van vandaag. Een mooie op ...
Ik zie dat de eerste lijn in de foto wegvalt na het posten, hopelijk is deze duidelijker

2 maanden geleden

Reactie op DaphneBoaz

Ja ik heb ook een miskraam voor deze zwangerschap gehad, tijdens deze zwang ...
Ik heb inderdaad ook moeite met op mijn lichaam vertrouwen. Heb vanaf het begin al veel kwaaltjes, moe, misselijk en gespannen borsten. Dit had ik de vorige keer ook tot dat deze kwaaltjes ineens stopte, toen wist ik dat het mis was. Nu ben ik dus steeds aan het checken of deze symptomen er nog zijn, zijn mijn borsten minder gespannen dan ben ik meteen zenuwachtig.

2 maanden geleden

Hi Sanne, ik heb dit ook gehad. Na mijn laatste miskraam ben ik direct weer zwanger geworden, inmiddels een goede echo gehad bij 6+4 en afgelopen week ook een goede echo gehad bij 9 weken. Het enige wat ik je kan meegeven ( wat heel lastig is uit ervaring) geniet! Geniet van dat het weer zo snel gegund is. Ondanks de onzekerheid. Probeer de onzekerheid een plekje te geven, en echt af te wachtten tot je eerste echo. Zorgen maken is voor niemand goed deze periode. En het maakt het verdriet ook niet minder “stel dat”. Vertrouw op je lichaam meis. Vertrouw erop dat het niet voor niets zo snel weer is gelukt 🍀🍀 🙏🏻

2 maanden geleden

Reactie op Wishhh

Hi Sanne, ik heb dit ook gehad. Na mijn laatste miskraam ben ik direct wee ...
Wat fijn om te horen dat het goed gaat, en gefeliciteerd! Over drie weken heb ik de eerste echo, ik ga mijn best doen niet te veel te stressen, dit is inderdaad ook niet gezond. Dankjewel voor je lieve woorden! Ik ga ze in gedachten houden ❣️

2 maanden geleden

Vandaag nog een wekenindicator test gedaan en ook deze loopt op. Dit geeft me toch weer iets rust, de vorige keer liepen de testen naar mijn gevoel niet genoeg op. Wel heb ik al een paar dagen last van milde buikpijn, vooral vervelend om dat het zeurend en steeds aanwezig is. Het zit niet in mijn baarmoeder maar voor mijn gevoel ook niet echt in mijn darmen, wel in mijn onderbuik. Zijn er hier andere die hier ervaring mee hebben?

één maand geleden

Reactie op Sannevg1

Vandaag nog een wekenindicator test gedaan en ook deze loopt op. Dit geeft ...
Mooi dat je testen oplopen Ik ben inmiddels 8+4 en heb ook een zeurend gevoel in m'n onderbuik. Ik denk dat het er bij hoort. Met mijn miskraam had ik dit niet en ging het wel mis. Heb inmiddels al wel 2 goede echo's gehad dus hiermee ben ik natuurlijk ook meer gerustgesteld

één maand geleden

Reactie op Sannevg1

Ik heb inderdaad ook moeite met op mijn lichaam vertrouwen. Heb vanaf het b ...
Zie je reactie nu pas, hoe gaat het met je

één maand geleden

Mijn miskraam was op 29 mei en daarna bleef mijn menstruatie ook had ik had tot 5 weken na de miskraam gewacht. Voor het geval dat ik wel zou menstrueren. Vond het wel spannend om weer een test te doen. Nu al 13 weken zwanger 🥰

één maand geleden

Reactie op DaphneBoaz

Zie je reactie nu pas, hoe gaat het met je
Het gaat goed geloof ik, klachten vallen mee op extreme vermoeidheid na. Aan de ene kant natuurlijk fijn, maar aan de andere kant maakt mij dat nerveus. Heb tussendoor nog een test gedaan die loopt nog steeds op. Heb iets meer vertrouwen in mijn lichaam maar tot die eerste echo weet je eigenlijk niks, en dat vind ik lastig. Nog 1,5 week wachten. Hoe was bij jou de termijn echo?