55 Reacties

2 maanden geleden

Ik dacht dat het helemaal niet goed zat maar we hebben een prachtige echo gehad. Goed kloppend hartje, alles zoals het zou moeten zijn. Geschat op 7w+3.

2 maanden geleden

Reactie op rihannaaa

Ik dacht dat het helemaal niet goed zat maar we hebben een prachtige echo g ...
Wat fijn! Wat maakte dat je dacht dat het niet goed zat?

2 maanden geleden

Ik heb mijn echo vanmiddag en kan me echt totaal niet op werk concentreren, ik ben zoooo zenuwachtig 🫨

2 maanden geleden

Reactie op Evanna

Ik heb mijn echo vanmiddag en kan me echt totaal niet op werk concentreren, ...
Hier precies hetzelfde, de tijd gaat ook zo langzaam😩

2 maanden geleden

Reactie op Evanna

Wat fijn! Wat maakte dat je dacht dat het niet goed zat?
Ik was niet meer zo heel misselijk sinds 6w+5, dus dacht het zit vast niet goed. Nog wel gevoelige borsten (bij de miskraam was dat al weg bij 7 weken) en ook wel erg moe, maar dat verschillende niet echt met de miskraam. Het blijft spannend maar het geeft al zoveel vertrouwen ❤️

2 maanden geleden

Reactie op Evanna

Ik heb mijn echo vanmiddag en kan me echt totaal niet op werk concentreren, ...
Erg benieuwd hoe het is gegaan!

2 maanden geleden

Reactie op rihannaaa

Erg benieuwd hoe het is gegaan!
Alles was goed! Precies 7 weken en een mooi kloppend hartje ❤️ Volgende week weer een echo 🤞🏻

2 maanden geleden

Reactie op rihannaaa

Ik was niet meer zo heel misselijk sinds 6w+5, dus dacht het zit vast niet ...
Wat fijn dat het allemaal goed was dan! Spannend hè die symptomen die opkomen en afnemen ❤️

2 maanden geleden

Reactie op rihannaaa

Ik dacht dat het helemaal niet goed zat maar we hebben een prachtige echo g ...
Ach wat een ontlading dan he! Ik heb na 2 miskramen met deze zwangerschap rondom de positieve test 2x bloed verloren en daarna ook nog 2x licht bloedverlies. Ik voelde zoveel symptomen opkomen maar durfde niet te hopen. Toen de echo met 8 weken: alles perfect. Ik heb daar zó hard liggen huilen 😅🫣. Ik had al half afscheid genomen, heftig wat eerder verlies met je kan doen he…

2 maanden geleden

Reactie op Evanna

Alles was goed! Precies 7 weken en een mooi kloppend hartje ❤️ Volgende wee ...
Wat fijn!! En wat prettig dat je volgende week alweer heen mag

2 maanden geleden

Reactie op Evanna

Alles was goed! Precies 7 weken en een mooi kloppend hartje ❤️ Volgende wee ...
Wat super! Mooie positieve verhalen hier 😊

2 maanden geleden

Hoi lieve dames, inmiddels ben ik 7+2 zwanger. Vannacht zo’n afschuwelijke droom gehad.. morgen gelukkig eindelijk de eerste echo. Hoop zo dat alles goed zit. Na de miskraam in juni is het toch wel heel anders zwanger zijn.

2 maanden geleden

Reactie op Jolien1234

Hoi lieve dames, inmiddels ben ik 7+2 zwanger. Vannacht zo’n afschuwelijke ...
Hoe is het gegaan? Die dromen zijn het ergst he? 😖

2 maanden geleden

Reactie op rihannaaa

Hoe is het gegaan? Die dromen zijn het ergst he? 😖
Lief dat je het vraagt! Het is goed gegaan. Een kloppend hartje en we mogen over 2 week weer, omdat ik 3 week te lang vond wachten. Ik ben wel iets teruggezet dus van 7+3 naar 6+6, maar dat was logisch te verklaren i.v.m latere eisprong.

één maand geleden

Inmiddels ook de termijnecho gehad en daar ook alles goed. Krijg er gelukkig steeds meer vertrouwen in.