29 Reacties

3 maanden geleden

Hey! Jouw naam herken ik van het clubje kinderwens na miskraam. Wat leuk om elkaar in dezelfde geboorteclub tegen te komen. Ik ben nu ruim 8 weken zwanger van ons tweede kindje na een missed abortion in december/januari en een biochemische zwangerschap in maart. We hebben afgelopen donderdag een prachtig mooie echo gezien 🥰 wat intens emotioneel was dat. Ik ben nu bezig om een balans te zoeken tussen vertrouwen voelen en al het verdriet van het afgelopen halfjaar een plekje te geven. Ik voel me zo gelukkig en bevoorrecht dat het weer mocht lukken, maar er hangt wel een hele grote ‘maar’ omheen. Het verdriet van alles is niet ineens weg nu en natuurlijk zijn we ontzettend blij en hoopvol nu, maar het is zó anders dan bij ons dochtertje.

3 maanden geleden

9 nov 2021 hebben wij ons zoontje verloren na 18 weken zwangerschap met een aangeboren afwijking. Ik weet er helaas dus alles van. Heb erna een gezonde dochter gekregen en zijn nu zwanger van ons 3e kindje

3 maanden geleden

Oh lieve meiden... Ik vind het zo heftig om te lezen allemaal. Ik denk dat ik dan echt niet mag zeuren, maar wil toch kwijt dat ik na een vroege miskraam in maart en nu 8 weken zwanger. Ontzettend onzeker ben, elke dag weer angst dat het mis gaat. Vanochtend zon heftige buikpijn gehad en meteen weer zo bang en verdrietig. Ik heb al een zoontje van 1. Dus ik weet dat het ook goed kan gaan. Maar door die miskraam maakt alles zo onzeker. En ik mag echt niet klagen bij jullie verhalen. Ontzettend erg..😢

3 maanden geleden

Reactie op Pannenkoekplantje

Hey! Jouw naam herken ik van het clubje kinderwens na miskraam. Wat leuk om ...
Hé ja ik jou ook, hoi 👋🏻 Wat fijn dat jullie eerste echo goed was! Kan me voorstellen wat een geruststelling dat was voor jullie. En nee helaas wordt het nooit meer zo onbezorgd als voor anderen. Dat vind ik soms wel lastig op dit forum. Ik gun het anderen hoor, dat ze er zo heerlijk onbezorgd in staan. Maar voor ons is dat helaas anders. Een zwangerschap staat in mijn hoofd echt niet meer gelijk aan dat er een kindje komt. 💔

3 maanden geleden

Reactie op Mom-of-two

9 nov 2021 hebben wij ons zoontje verloren na 18 weken zwangerschap met een ...
Spannend om nu weer zwanger te zijn! Was de aangeboren afwijking van jullie zoontje iets erfelijks of dat niet? Kan me voorstellen dat voor jullie zeker de 13 weken echo en NIPT spannend zullen zijn of niet?

3 maanden geleden

Reactie op Hopefaithlove

Oh lieve meiden... Ik vind het zo heftig om te lezen allemaal. Ik denk dat ...
Ach wat een angst dan gelijk, zo begrijpelijk. En iedereen heeft z’n eigen verhaal en het een is niet erger dan het andere. Ik las ooit eens dat het verdriet na een miskraam niets te maken heeft met de termijn, maar veel meer met hoe groot het verlangen en de dromen naar dat kindje waren 🙏🏻

3 maanden geleden

Deze wil ik hier ook nog even delen 🙏🏻❤️

3 maanden geleden

Reactie op Evanna

Deze wil ik hier ook nog even delen 🙏🏻❤️
Mooi🥰

3 maanden geleden

Gefeliciteerd iedereen met de zwangerschap! Wij hebben vorig jaar juni afscheid moeten nemen van onze twee zoon bij 30,4 weken. Gecompliceerde tweelingzwangerschap. Sam was die dag overleden in mijn buik. Spoedkeizersnee. Joey heeft nog vijf dagen geleefd en hebben we naar z’n broer laten gaan. Nu dus opnieuw zwanger. Over week of 4 echo na onze vakantie. En hopelijk is er dan 1 vruchtje te zien met een kloppend hartje. Iedereen veel succes met deze zwangerschap en de emoties die erbij komen. Blijf positief! En geniet ervan.