100 Reacties

3 maanden geleden

Hier net 36 geworden en was zwanger van een 2 eiigtweeling, ik bloed nu 2 dagen morgen staat er een echo gepland in de hoop dat me lichaam het 2de kindje wat gestopt is met groeien afstoot en niet het andere kindje dat die nog blijft zitten 🍀🍀🍀 spannende tijd dus we hopen zo dat we nog zwanger zijn en een 2de wondertje in ons armen gezond en wel kunnen sluiten. Mocht het niet zo zijn zal ons dochter enigste kind blijven

3 maanden geleden

Ik hoop volgende week 35 te worden. Maar wordt wel ons 7e kindje

3 maanden geleden

Hier net 36 geworden en was zwanger van een 2 eiigtweeling, ik bloed nu 2 d ...
Oh heftig! Ik hoop dat je in ieder geval 1 kindje nog mag uitdragen. Maar mocht dat niet lukken dan wil je het niet nog een keer proberen? Sorry als dat een hele persoonlijke vraag is.

3 maanden geleden

Reactie op LvBo

Ik hoop volgende week 35 te worden. Maar wordt wel ons 7e kindje
Oh je 7de! Wat mooi zo’n groot gezin! Ik heb altijd heel jong moeder willen worden, maar door omstandigheden nooit gebeurd. Heb wel 2 hele lieve bonus kindjes, maar dit wondertje in mijn buik is wel mijn grootste wens

3 maanden geleden

Reactie op Lonki

Oh je 7de! Wat mooi zo’n groot gezin! Ik heb altijd heel jong moeder wille ...
Ik weet nog niet of het een tweeling is. Heb nog geen echo gehad. Maar twijfel er soms wel aan. Bij zwangerschap nummer 5 was het wel een tweeling. Helaas is bij 1 kindje met 12 weken het hartje gestopt. Het andere kindje is nu een dochter van 4 jaar. Ben heel benieuwd! Sterkte

3 maanden geleden

Reactie op Lonki

Oh heftig! Ik hoop dat je in ieder geval 1 kindje nog mag uitdragen. Maar ...
Mag je zeer zeker vragen, ik heb altijd gezegd tot mijn 36ste proberen we het dus we waren blij verrast een dikke knal test op mijn verjaardag te hebben. Dus mocht het met beide kindjes niet goed aflopen ga we het niet meer proberen. Heb al meerdere miskramen gehad en meer kan mijn hart niet aan ook dus vandaar de keuze dat ons meisje enigste kind blijft en nog meer verwend wordt dan ze nu al is 🫣

3 maanden geleden

Ik ben bijna 39, zwanger van ons tweede, maar wel twee miskramen gehad.

3 maanden geleden

Ik ben ook bijna 37 (augustus). Maar zo voel ik me helemaal niet haha. Ik heb al een dochter van 3,5. Die zwangerschap ging heel voorspoedig; snel zwanger en in goede gezondheid. Wel met onverwachte keizersnede omdat de baby vast zat… Nu helaas al 2 miskramen gehad. Wellicht ook doordat ik ouder ben, dus nu een stuk meer zorgen of het allemaal goed gaat. Belangrijkste voor mezelf is om in beweging te blijven. Zodat ik de laatste weken ook gewoon fit ben om te wandelen enzo. Ga vanwege de vorige keer weer voor een keizersnede kiezen. Dus hoe fitter ik erin ga, hoe sneller ik ga herstellen daarvan als het goed is. Hoop voor ons allemaal dat het goed mag gaan 🤞🏼

3 maanden geleden

Ik word eind augustus 40. Zag er heel erg tegenop omdat dit in onze strijd voor een 2e kindje een beetje de grens was. Nu ben ik bijna 6 weken zwanger en hoop ik heel erg dat ik het op mijn 40e verjaardag van het dak kan schreeuwen🍀

3 maanden geleden

Reactie op LvBo

Ik weet nog niet of het een tweeling is. Heb nog geen echo gehad. Maar twij ...
Dat hoor je toch wel vaker, dat het begint als tweeling. Mijn oudste bonus zoontje was ook een tweeling in het begin van de zwangerschap. Over een paar weken weten we allemaal meer 😊

3 maanden geleden

Mag je zeer zeker vragen, ik heb altijd gezegd tot mijn 36ste proberen we h ...
Oh ja dat snap ik wel. Steeds zo’n klap verwerken is pittig. Ik ga voor jullie duimen dat jullie meisje een hele lieve stoere grote zus mag worden

3 maanden geleden

Reactie op Ikzelf 1985

Ik ben bijna 39, zwanger van ons tweede, maar wel twee miskramen gehad.
Hopelijk gaat het nu wel goed! Ik vond het altijd best een dingetje mijn leeftijd. Gelukkig ben ik niet alleen

3 maanden geleden

Reactie op Suuskexx

Ik ben ook bijna 37 (augustus). Maar zo voel ik me helemaal niet haha. Ik h ...
Ik word ook in augustus 37. Riep altijd dat ik vroeg moeder wilde worden, zeker niet na mijn 30ste. Door omstandigheden is dat niet gelukt. Maar ondanks mijn leeftijd, ben ik zo blij met dit wondertje. Voel me soms ook nog 16 hoor haha. Behalve als ik krakend wakker word 😂

3 maanden geleden

Reactie op Rianeke

Ik word eind augustus 40. Zag er heel erg tegenop omdat dit in onze strijd ...
Mijn grens was vroeger 30, dus snap dat gevoel goed. Hopelijk krijg je het beste verjaardag cadeau van je leven!

3 maanden geleden

Ik ben ook 36. Ik heb al een zoon van bijna 11 uit een eerdere relatie. Met mijn nieuwe vriend heb ik een zoontje van bijna 2 en ik ben nu zwanger van de tweede van ons samen.

3 maanden geleden

Hoi dames, Ik ben nu 40 jaar en na een slechte afloop van mijn zwangerschap en het syndroom van asherman (bijna 6 maanden in niet ongesteld geweest, uiteindelijk in een vrouwenkliniek geholpen) 1 normale periode gehad en nu meteen zwanger Ik durf het nog tegen niemand te zeggen. Ook niet tegen mijn partner want hij wil vertrekken naar zijn geboorteland

3 maanden geleden

Reactie op bossmom

Hoi dames, Ik ben nu 40 jaar en na een slechte afloop van mijn zwangerschap ...
Oh wat fijn dat je toch zo snel zwanger bent geworden, nadat je geholpen bent! Ik snap je angst om het te vertellen. Maar denk dat je partner alleen maar heel blij gaat zijn.

3 maanden geleden

Reactie op bossmom

Hoi dames, Ik ben nu 40 jaar en na een slechte afloop van mijn zwangerschap ...
Ja ik denk ook dat je het wel kan vertellen en dat hij alleen maar blij zal zijn

3 maanden geleden

Dit is mijn eerste zwangerschap met 38 jaar. Na jaren van de pil en spiraal dacht ik dat het erg moeilijk zou worden zwanger te worden . Nu 6 weken en 23-7 de eerste echo. Heel gewenst en erg blij mee maar durf nog niet verder te denken. Er kan nog zoveel gebeuren. Hoop op een goede NIPT en echo. Hoe kijken jullie aan tegen de NIPT?

3 maanden geleden

Reactie op AnneV38

Dit is mijn eerste zwangerschap met 38 jaar. Na jaren van de pil en spiraal ...
Dat gevoel herken ik ook wel. Er kan zoveel mis gaan. Maar ik probeer positief te denken en dat dit ons mooie kindje gaat worden. Ik wil zelf wel voor de NIPT gaan, nog geen idee wat ik met de uitslag ga doen. Maar ben nogal een controlfreak die graag op voorhand van alles op de hoogte is. Ik weet dat dat niet mogelijk is, maar toch.