244 Reacties

3 maanden geleden

Prachtige echo ,hoeveel weken ben je nu?

3 maanden geleden

Wauw wat geweldig, ik heb aanstaande maandag eerste echo. Droom de afgelopen dagen wel vaker over een tweeling en mijn moeder had het ook al gedroomd.. ben zo benieuwd 🥹

3 maanden geleden

Reactie op Noortjex

Prachtige echo ,hoeveel weken ben je nu?
Echoscopist zei 6+1 weken ongeveer

3 maanden geleden

Reactie op Wieneke1

Wauw wat geweldig, ik heb aanstaande maandag eerste echo. Droom de afgelope ...
Spannend! Ben heel benieuwd! Hoor het graag 😊

3 maanden geleden

Leuk!! Ik ben zelf een 1 eiige tweeling en mijn man is een 2 eiige tweeling. Ik heb 1 aug mijn eerste echo en ben benieuwd... hoeft natuurlijk niets te zeggen, kan er ook 1 zijn..

3 maanden geleden

Wat een mooie echo zeg! Snap heel goed dat je even flink bent geschrokken, hopelijk went het idee snel! Ik heb morgen mijn eerste echo, wel heel vroeg (5+1) maar heb een bbz gehad en ben vanaf overmorgen voor 2 weken op vakantie dus mocht gelukkig nu al kijken of er te zien is dat het in mijn baarmoeder groeit. Ik ben zwanger geworden met behulp van hormonen en heb in het ziekenhuis gezien dat ik een dubbele eisprong heb gehad. De kans is volgens mij nog steeds het grootst dat ik maar van één kindje zwanger ben. Maar merk dat ik ondertussen wel heel nieuwsgierig ben en overal ineens tweelingen zie. Ben ondertussen gewend aan het idee dat het mogelijk is en stiekem zou ik het ook heel speciaal vinden!

3 maanden geleden

Reactie op Chantalibi

Leuk!! Ik ben zelf een 1 eiige tweeling en mijn man is een 2 eiige tweeling ...
wauw, wat bijzonder! Ben benieuwd naar je eerste echo. Nog twee weekjes! Wat zegt je gevoel?

3 maanden geleden

Reactie op Kinderwens97

Wat een mooie echo zeg! Snap heel goed dat je even flink bent geschrokken, ...
Het is een cadeautje! Laat even weten morgen :)

3 maanden geleden

Reactie op Shell_95

Het is een cadeautje! Laat even weten morgen :)
Fijn dat je het zo ziet ☺️ Yes, zal ik doen!

2 maanden geleden

Reactie op Shell_95

wauw, wat bijzonder! Ben benieuwd naar je eerste echo. Nog twee weekjes! Wa ...
Mijn gevoel zegt dat 2 best mogelijk is omdat ik al vanaf week 3 misselijk ben en soms is dat een signaal.. maar 1 is ook helemaal prima. Zolang het er gaan 3+ zijn is het welkom hahaha. Anders ga ik huilen

2 maanden geleden

Reactie op Shell_95

Het is een cadeautje! Laat even weten morgen :)
Nou pff allemaal heel spannend. Er was bijna niks te zien dus ze maakte zich eerst wel zorgen of het nog goed kon zijn en niet al gestopt was met groeien. Maar ben net gebeld dat mijn hcg wel gewoon past nog bij de termijn. Het wordt dus nog mega spannend, op 5 augustus mag ik terugkomen. Voor nu dus nog te vroeg maar denk dat het geen tweeling is, er was maar een klein mogelijk vruchtzakje te zien

2 maanden geleden

Hier hetzelfde! Maar wel echt flink misselijk waarvoor medicatie. En een kleine meid van bijna 1,5.

2 maanden geleden

Reactie op Kinderwens97

Nou pff allemaal heel spannend. Er was bijna niks te zien dus ze maakte zic ...
Heel spannend! Hopen dat het gewoon allemaal goed zit 🥰

2 maanden geleden

Reactie op lh2022

Hier hetzelfde! Maar wel echt flink misselijk waarvoor medicatie. En een kl ...
Ah vervelend! Ik ben eergisteren voor het eerst echt misselijk geweest, maar gister amper en vandaag ook nog niet. Hopen dat het weg blijft. Werkt die medicatie wel goed bij je?

2 maanden geleden

Reactie op Shell_95

Ah vervelend! Ik ben eergisteren voor het eerst echt misselijk geweest, maa ...
Het maakt het draaglijk. Ik ben bij mijn dochter ook heel misselijk geweest, maar nu begon het meteen heel hevig vanaf het begin.

2 maanden geleden

Hoi, Hier ook in shock! De zwangerschap was al een complete verassing. En hier ook meteen 2 vruchtzakken in beeld met 2 kloppende hartjes. Nu gemeten op 7 wk en de andere op 7+ 3 wk. Voor ons word het dan nummer 5 en 6 🤭 Hier wel heel moe en erg last van de darmen. Maar verder best oké

2 maanden geleden

Reactie op CF

Hoi, Hier ook in shock! De zwangerschap was al een complete verassing. En ...
Wauw! Wat een groot gezin! Tweelingen zitten ook bij jou niet in de familie? Ik begin nu ook wel erg moe te worden en gevoelige borsten sinds een paar dagen. Voor de rest voel ik mij helemaal prima moet ik zeggen.

2 maanden geleden

Reactie op Shell_95

Wauw! Wat een groot gezin! Tweelingen zitten ook bij jou niet in de familie ...
Nee geen enkele tweeling. Had dit ook totaal niet verwacht. Toch wel extra spannend ofzo dat met alle 2 goed mag blijven gaan.

2 maanden geleden

Reactie op CF

Nee geen enkele tweeling. Had dit ook totaal niet verwacht. Toch wel extra ...
Ontzettend spannend! Volgende week dinsdag weer een echo gelukkig. Hoop zo dat ze allebei gewoon goed gegroeid zijn...

2 maanden geleden

Reactie op CF

Hoi, Hier ook in shock! De zwangerschap was al een complete verassing. En ...
Hee, onze verhalen komen best wel overeen, de zwangerschap was al een verrassing en zwanger van een eeneiige tweeling, word ook nummer 5-6 als alles goed mag gaan. Weet jij al of het een twee of eeneiige tweeling is?🤍