244 Reacties

één maand geleden

Reactie op Mariella1997.

Nou echt hoor! Heb sinds gisteren pas weer een beetje hoop … als je elke we ...
Ja dat kan ik me heel goed voorstellen! Wel fijn dat er nu wat verbetering was te zien, dan heb je toch iets om je aan vast te houden. Ik duim voor je dat je dinsdag ook weer goed nieuws krijgt! 🥰🍀

één maand geleden

Reactie op Mariella1997.

Zijn er hier al mensen die weten wat het gaan worden? 😊😅
Wij hebben 17 oktober de geslachtsbepaling en dat weekend daarna waarschijnlijk de gender reveal dus nog even afwachten. Hoop heel erg dat het in elk geval 1 jongen zal zijn maar ben denk echt dat het weer 2 meiden zijn 😂 als alles maar gezond is natuurlijk! 🥰

één maand geleden

Afgelopen maandag mijn 13 weken echo gehad met 14 weken, baby A ligt met de placenta naar achteren en baby B met de placenta voren. Ik heb beide hartjes goed en duidelijk kunnen horen, alle metingen waren goed.🥰 Ik heb aankomende dinsdag de geslacht bepaalde echo, hopelijk liggen de kleintjes een beetje goed. Ik dacht afgelopen maandag al iets te zien te hebben, kijken of mijn waarneming correct was. Dat was baby B.☺️

één maand geleden

Reactie op Mariella1997.

Ja super spannend en naar! In het ergste geval kunnen ze een laserbehandeli ...
Ik hoop het ook, maar ook wel geruststellend dat ze nog iets kunnen doen, risico’s zijn minder maar helaas wel altijd aanwezig. Nu maar positief blijven !

één maand geleden

Reactie op Mariella1997.

Zijn er hier al mensen die weten wat het gaan worden? 😊😅
Ik nog niet, ze wilde me met de 13 weken echo niet vertellen of echt niet kunnen zien. Zelf kon ik er niets van maken want ze bleven maar op en neer springen. Volgende week weer een echo dan vraag ik er weer naar. Wat krijg jij of wat denk je?

één maand geleden

Reactie op lh2022

Ja zeker, hier twee jongens!
Gefeliciteerd met je boys! Zijn het jullie eerste kindjes?

één maand geleden

Reactie op JSRX

Wij hebben 17 oktober de geslachtsbepaling en dat weekend daarna waarschijn ...
Spannend!!! Kun je niks op de echo’s zelf zien? 😅 zou leuk zijn een boy erbij maar aan de andere kant een huis vol meiden lijkt me ook echt wel heel leuk :-)

één maand geleden

Reactie op Stephanie 1991

Afgelopen maandag mijn 13 weken echo gehad met 14 weken, baby A ligt met d ...
Super fijn! 🤍 hoevaak heb jij controle? Oeh spannend! Je hebt al een zoontje toch? Heb je een voorgevoel?

één maand geleden

Ik hoop het ook, maar ook wel geruststellend dat ze nog iets kunnen doen, r ...
Zo is het. 🙏🏻🤍🤍

één maand geleden

Reactie op Mariella1997.

Spannend!!! Kun je niks op de echo’s zelf zien? 😅 zou leuk zijn een boy er ...
Dit was vorige week vrijdag maar hier kan je niet echt een nub op zien volgens mij dus we moeten nog even afwachten 😊 donderdag hebben we de 13 weken echo bij de verloskundige dus wie weet is er dan wel iets te zien haha

één maand geleden

Ik nog niet, ze wilde me met de 13 weken echo niet vertellen of echt niet k ...
Hoe ver ben je nu ? Aah ja doen ze niet zo snel dan he. Bij mij vroeg ze met 13-14 weken wel of we wisten wat het werd want kon ze zien zei ze 😉 maar wij willen het niet weten, wij zijn van de verrassing 😊

één maand geleden

Reactie op JSRX

Dit was vorige week vrijdag maar hier kan je niet echt een nub op zien volg ...
Haha ja idd! Op deze niet echt! Je ziet beste als je ze heel duidelijk van d ezijkant hebt 😊

één maand geleden

Reactie op Mariella1997.

Hoe ver ben je nu ? Aah ja doen ze niet zo snel dan he. Bij mij vroeg ze me ...
Nu 13,5. Maar ze liggen bijna nooit op een zij.. voor ons zijn het de eerste kindjes en wil t graag weten..

één maand geleden

Reactie op Mariella1997.

Gefeliciteerd met je boys! Zijn het jullie eerste kindjes?
Nee we hebben al een meisje!

één maand geleden

Reactie op lh2022

Nee we hebben al een meisje!
Heel leuk! 🤍

één maand geleden

Nu 13,5. Maar ze liggen bijna nooit op een zij.. voor ons zijn het de eerst ...
Haha oké , jullie geduld word nog even op de proef gesteld 😊 leuk hoor.. ben benieuwd! 😍

één maand geleden

Reactie op Mariella1997.

Haha oké , jullie geduld word nog even op de proef gesteld 😊 leuk hoor.. b ...
Niet perse op dit bericht, maat wat een spanning voor jullie! Ik duim mee dat de verbetering aanblijft/stabiel blijft voor jullie! Wij vandaag reveal gehad, wij hoopten stiekem om 2jongens/mix van jongen en meisje. Hebben al n dochtertje, en krijgen opnieuw twee meisjes! Maar gezondheid staat voorop, en als ik denk aan als ze ouder zijn lijkt t me voor hun weer wel heel leuk 3 zussen 🥰🥰

één maand geleden

Reactie op Bvdh91

Niet perse op dit bericht, maat wat een spanning voor jullie! Ik duim mee d ...
Nou zeker! Hoop het ook zo!!🤍🤍 ah gefeliciteerd! Nou voor de meisjes is het idd ook super leuk! 🩷🩷🩷

23 dagen geleden

Reactie op Mariella1997.

Haha ja idd! Op deze niet echt! Je ziet beste als je ze heel duidelijk van ...
We hebben vandaag nog de laatste afspraak bij de verloskundige gehad voor de 13 weken echo en zij durft met 90% zekerheid te zeggen dat het beide een jongen is 🤗

23 dagen geleden

Leuk! Je hebt al 2 meiden toch.?