244 Reacties

23 dagen geleden

Reactie op Mariella1997.

Leuk! Je hebt al 2 meiden toch.?
Ja we hebben al 2 meiden dus het is straks mooi verdeeld 🙂 17 oktober hebben we de geslachtsbepalende echo dus dan denk ik dat het echt heel zeker is maar ik durf nu wel te geloven dat het echt 2 jongens zijn 🤗 mijn gevoel zei echt 2 meiden dus ik had het toch verkeerd haha

23 dagen geleden

Reactie op JSRX

Ja we hebben al 2 meiden dus het is straks mooi verdeeld 🙂 17 oktober hebb ...
Wat leuk verdeeld dan zo! 2 om 2!

23 dagen geleden

Reactie op JSRX

Ja we hebben al 2 meiden dus het is straks mooi verdeeld 🙂 17 oktober hebb ...
Aaah leuk! 🥰

23 dagen geleden

Wat leuk, steeds meer weten wat ze krijgen. Ik heb te horen gekregen dat ik een jongen en een meisje krijg, alles was verder goed. Ik vind het wel een leuk idee dat ik eindelijk voor een meisje mag shoppen 🥰 Dus mijn teller staat op 🩵🩵🩷

23 dagen geleden

Reactie op Stephanie 1991

Wat leuk, steeds meer weten wat ze krijgen. Ik heb te horen gekregen dat i ...
Ohhh heeel leuk! Mijn teller dan net zo 😄

22 dagen geleden

Hoe gaat het hier met alle tweelingen? Krijgen jullie ook elke keer te horen hoeveel gram jullie tweeling wegen? Ik ben nu bijna 17 weken en die van ons wegen nu 163 en 160 gram 😊

20 dagen geleden

Reactie op Preggyshar

Hoe gaat het hier met alle tweelingen? Krijgen jullie ook elke keer te hore ...
Aaah, nee dit niet. Ik ben nu 16+5. vorige week controle gehad met heel korte echo en hartslagje luisteren maar geen metingen. Bij de 13 weken wel exact even lang en bij de geslachtsecho zei ze ook dat ze even lang zijn

19 dagen geleden

Reactie op Preggyshar

Hoe gaat het hier met alle tweelingen? Krijgen jullie ook elke keer te hore ...
Goed hier! Dit heb ik ook niet. Net als Bvdh91 gehad bij 13wk. Bij mij gaan ze dat pas vanaf 20wk zeggen en bijhouden!

18 dagen geleden

Wij hebben vorige week een GUO gehad ivm controle groei, daar was alles gelukkig goed en vertelde de arts ons dat het met 95% zekerheid 2 jongens waren. Wij hadden de geslachtsecho vandaag al ingepland en zijn voor de zekerheid wel gegaan (terwijl we onderhand wel al 2 jongensnamen en verfkleuren voor een jongenskamer hadden uitgekozen). Tot onze grote verassing bleek 1 van de jongens toch een meisje te zijn!🩷🩵 Superleuke verassing! 2 jongens vonden we helemaal leuk maar stiekem vind ik het geweldig om straks ook een dochter te hebben 😄.

18 dagen geleden

Reactie op Liesje17

Ohhh heeel leuk! Mijn teller dan net zo 😄
Haha ben je al los gegaan bij de meisjes afdeling, bij mij is Prenatal niet meer veilig 🙈

15 dagen geleden

Reactie op Mariella1997.

Nou zeker! Hoop het ook zo!!🤍🤍 ah gefeliciteerd! Nou voor de meisjes is h ...
Hoe gaat het bij jou met de twins?

15 dagen geleden

Reactie op Stephanie 1991

Haha ben je al los gegaan bij de meisjes afdeling, bij mij is Prenatal niet ...
Hahaha nee dat nog niet. Wacht ff de 20wk echo af en ga dan los 😂

15 dagen geleden

Hoe gaat het bij jou met de twins?
Hee! Ik hoop goed.. we hebben vorige week helaas de behandeling van TTS moeten ondergaan 😔 heel heftig. Nu hopen dat de kindjes het goed blijven doen! 🤍🤍 dinsdag de nacontrole.. en bij jou?

15 dagen geleden

Reactie op Mariella1997.

Hee! Ik hoop goed.. we hebben vorige week helaas de behandeling van TTS moe ...
Oh nee wat erg. Wat kan ik me voorstellen bij die behandeling? Ik zal aan jullie denken dinsdag. Ik heb maandag vruchtwaterpunctie dus zenuwslopende periode..

15 dagen geleden

https://www.foetaletherapie.nl/laserbehandeling#:~:text=Alle%20bloedvaten%20tussen%20donor%20en,placenta%20kunstmatig%20in%20tweeën%20verdeeld.&text=De%20donor%20en%20de%20ontvanger,meer%20met%20elkaar%20in%20verbinding. https://www.lumc.nl/afdelingen/verloskunde/ziektes-en-aandoeningen/tweelingtransfusiesyndroom-tts/ Deze twee website staat het wel duidelijk beschreven.. maar er komt gewoon zoveel bij kijken qua spanningen en onzekerheid, en de risico’s ervan zijn ook gewoon groot.. gelukkig mag het voor nu goed lijken.. dankjewel! 🤍 jij ook succes dinsdag, wilde je zelf graag de punctie of hadden ze bijv dat geadviseerd of zagen ze wat met de 13wk echo?

15 dagen geleden

Reactie op Mariella1997.

https://www.foetaletherapie.nl/laserbehandeling#:~:text=Alle%20bloedvaten%2 ...
Die ingreep klinkt heel ingrijpend. Hoop dat alles goed is dinsdag. Bij mij is er een nevenbevinding gevonden met de nipt test. 13 weken echo was goed geen afwijkingen maar voor mijn eigen gemoedsrust wil een punctie

15 dagen geleden

Jaa dat is / was het ook echt. Ontzettend heftig allemaal. 😔 aaah oké, kan ook in de placenta zitten toch? Maar jij ook sterkte maandag 😘

15 dagen geleden

Reactie op Mariella1997.

Jaa dat is / was het ook echt. Ontzettend heftig allemaal. 😔 aaah oké, kan ...
Ja meestal wel maar wil het zeker weten. Thanks x

14 dagen geleden

Ja meestal wel maar wil het zeker weten. Thanks x
Spannend, veel succes🫶🏼!

13 dagen geleden

Hier weet ik sinds vandaag dat ik corona heb, het begon nog rustig met alleen wat hoofdpijn en pijn in mijn benen maar nu toch echt wel meer klachten. Ik heb overal pijn (rugpijn, hoofdpijn, buikpijn, pijn in mijn armen en benen) en nu ook koorts. Ik hoop maar dat dit snel voorbij is en dat het met de 2 kleintjes goed blijft gaan! Daar maak ik me namelijk wel zorgen over..