244 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Mariella1997.

Hee, onze verhalen komen best wel overeen, de zwangerschap was al een verra ...
De verloskundige dacht zo nu lijkt 2 eiig. Woensdag moet ik naar de gynaecoloog. En hopelijk alle 2 goed gegroeid. Ben jij al beetje gewend aan het idee? Ik heb echt nog steeds dat ik het niet kan geloven en ook niet echt kan bevatten.

2 maanden geleden

Nog geen echo gehad, maar vannacht heel helder gedroomd dat we de eerste echo hadden en twee hartjes zagen knipperen. Ben zo benieuwd of dat iets betekent. Gek wel.. Woensdag de eerste echo!

2 maanden geleden

Reactie op CF

De verloskundige dacht zo nu lijkt 2 eiig. Woensdag moet ik naar de gynaeco ...
Ah oké, waaraan dacht ze dat te zien? Spannend. Ik word nog gebeld voor een intake binnenkort. Ja hoop ook voor je. Vind ik ook heel spannend allemaal😊 aan de ene kant wel, maar wel nog zo onwerkelijk vind ik het.. ik had wel vanaf de dag dat ik de test deed het gevoel , zouden het er geen twee zijn.. stond bij de test van cleare blue 3+ dat ik echt dacht van huh dat kan helemaal nog niet, beroerder als bij de rest van m’n zwangerschappen, al snel een dikke buik en heel de dag honger😅 dus was beetje gaan Googlen en toen stond er wel ook van kan zijn tweeling doordat je dan meer van dat hormoon aanmaakt maar zei ook niet alles, dus had er bij de eerste echo niet perse gelijk aan gedacht, maar toen ze dat apparaat op m’n buik deed zag ik het gelijk dat er twee kindjes achter elkaar leken te liggen, de verloskundige viel helemaal stil dus ik dacht zie je zei ziet het ook, en toen zei ze heel voorzichtig ik zie niet 1 maar 2 kloppende hartjes!🥰🥰💛💛

2 maanden geleden

Reactie op Seppe88

Nog geen echo gehad, maar vannacht heel helder gedroomd dat we de eerste ec ...
Ben benieuwd! Laat je het ons weten?

2 maanden geleden

Het is ook echt zoiets bijzonders, bijna niet te bevatten gewoon!😊 wij vinden het wel echt geweldig leuk!💛💛

2 maanden geleden

Reactie op Mariella1997.

Ben benieuwd! Laat je het ons weten?
Doe ik!

2 maanden geleden

Wij hebben gisteren te horen zwanger te zijn van een tweeling, het moet nog even landen maar echt super leuk!! Weinig klachten, heel moe en beetje rommelende darmen, mag zeker niet klagen

2 maanden geleden

Reactie op Preggyshar

Wij hebben gisteren te horen zwanger te zijn van een tweeling, het moet nog ...
Gefeliciteerd!!💛💛 fijn dat je weinig klachten hebt! Konden ze bij je zien of het een twee of eeneiige tweeling is ?

2 maanden geleden

Hallo allemaal, Gisteren heb ik mijn eerste echo gehad met 6 weken en 4 dagen, tot mijn verbazing krijg ik een tweeling. Allebei de hartjes klopte al goed, maandag het ziekenhuis bellen hier voor een intakegesprek.🥰❤️🩵 Ik zeg "ik" aangezien ik via een donor zwanger ben geworden via IUI. Bij de tweede keer was het al raak en hoe..🙈 Ik ga van 1 kind straks naar 3 kinderen, hahaha daar moet ik nog even aan wennen. Natuurlijk van harte welkom, maar ik ben nog wel in shock.

2 maanden geleden

De echo foto

2 maanden geleden

Wauw gefeliciteerd!

2 maanden geleden

Dit was onze eerste echo, ongeveer 8 wk

2 maanden geleden

Wij vanochtend ook te horen gekregen dat wij in verwachting zijn van een tweeling! Moet nog wel even landen zeg maar.. 🤭

2 maanden geleden

Reactie op Liesje17

Wij vanochtend ook te horen gekregen dat wij in verwachting zijn van een tw ...
Schrikken hè! Voor ons ook haha! Hoe ver ben je? Allebei de hartjes zien kloppen? Gefeliciteerd! 💗💙

2 maanden geleden

Reactie op Shell_95

Schrikken hè! Voor ons ook haha! Hoe ver ben je? Allebei de hartjes zien kl ...
Ja zeker schrikken. Hadden er wel rekening mee gehouden (2 eitjes waren gestimuleerd door hormonen), maar toch. Nu dan echt definitief.. Heel gek. Ja allebei zien kloppen 🥰 7wk en 1 dag vandaag. Hoe ver ben jij?

2 maanden geleden

Reactie op Shell_95

Schrikken hè! Voor ons ook haha! Hoe ver ben je? Allebei de hartjes zien kl ...
Ohhh en ook precies hetzelfde! Hebben 1 jongetje van 11mndn bijna. Dus die is 17 maanden als de tweeling komt. Dan inderdaad 3 onder de 2jr! Hoe oud is jullie dochter als de tweeling komt?

2 maanden geleden

Reactie op Stephanie 1991

Hallo allemaal, Gisteren heb ik mijn eerste echo gehad met 6 weken en 4 da ...
Gefeliciteerd! Volgens mij lopen wij precies gelijk. Hier ook 7wk+1, 17 maart uitgerekend. Ook hier al eentje, dus nu ook van 1 naar 3!

2 maanden geleden

Hoi, Hier vandaag ook de eerste echo gehad 7+1. Twee kloppende hartjes 🥰

2 maanden geleden

Mag k vragen hoe je positieve test eruit zag? Ik heb namelijk al voor me NOD nog hele donkere testen echt knaltesten dus mensen zitten me te grappen dat het misschien wel een tweeling is dus ben wel benieuwd naar jullie positieve testen🍀❤️

2 maanden geleden

Bij mij stond er van Cleare blue 3+ dat vond ik toen bijzonder en had ik op internet gelezen dat sommige dat bij een tweeling hebben , maar hoeft niet.. bij ons was dat wel het geval :-)