244 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Liesje17

Jee wat gek zeg! Dus puur door de echo erachter gekomen.. Ben ook heel beni ...
Het is verdrietig, maar we zijn er oké onder… Verloskundige gaf aan dat het vruchtje waarschijnlijk gewoon opgenomen wordt door mijn lichaam en dat ik er waarschijnlijk niks van zal merken. Zij was helemaal niet negatief over het andere vruchtje en gaat er gewoon vanuit dat die goed blijft groeien. Zo moeilijk om daar op te vertrouwen nu ik nog minder symptomen heb 🙃

2 maanden geleden

Reactie op il92

Ik heb precies hetzelfde gehad bij mijn vorige zwangerschap, het vruchtje v ...
Ik hoop op hetzelfde verloop 🤞🏼😊

2 maanden geleden

Reactie op Shell_95

Het is verdrietig, maar we zijn er oké onder… Verloskundige gaf aan dat het ...
Wat fijn dat het met het andere vruchtje goed gaat en dat jij je ook goed voelt eronder. Belangrijk! Hoor je dit vanishing twins vaker? Gaf de verloskundige nog aan hoe vaak zoiets voorkomt? Het komt vast verder helemaal goed. Vertrouwen op je eigen lichaam! 😘

2 maanden geleden

Reactie op Mariella1997.

Hee Asckmk , hoe was de afspraak vandaag in het ziekenhuis? 💛💛
Hooi, ja het ging goed ze zag 1 placenta en 2 vruchtzakken dus ze zitten beide in een apparte vruchtzak gelukkig want dat schijnt goed te zijn ze zagen dat hiervoor niet dus en nu gelukkig wel 🥰

2 maanden geleden

Reactie op asckmk

Hooi, ja het ging goed ze zag 1 placenta en 2 vruchtzakken dus ze zitten be ...
Super fijn om te horen! Bij mij hetzelfde! 🥰🤍🤍

2 maanden geleden

Reactie op Mariella1997.

Hee Michelle, hebben jou kindjes ook een eigen vrucht vlies? 😊
Hoi Mariella, Dat weet ik nog niet over 2 weekjes de eerste afspraak in het ziekenhuis spannend!

2 maanden geleden

Reactie op Michelllee1994

Hoi Mariella, Dat weet ik nog niet over 2 weekjes de eerste afspraak in h ...
Nou idd, spannend hoor! Hoe voel je je verder? Hoever ben je nu?

2 maanden geleden

Reactie op Mariella1997.

Nou idd, spannend hoor! Hoe voel je je verder? Hoever ben je nu?
Maandag zit ik op acht weken buiten echt heel erg moe zijn om heb ik nog nergens last van gelukkig. Hoe ver ben jij en heb jij veel last?

2 maanden geleden

Reactie op Michelllee1994

Maandag zit ik op acht weken buiten echt heel erg moe zijn om heb ik nog ne ...
Oké ! 😊 fijn dat je weinig klachten hebt. Bij mij wisselend het per uur/dag wel , maar mag niet klagen 🙂 ik ben nu ongeveer 9,5 week zwanger 🤰🏻

2 maanden geleden

Reactie op Mariella1997.

Oké ! 😊 fijn dat je weinig klachten hebt. Bij mij wisselend het per uur/da ...
Zijn het jou eerste 2 kindjes?😊

2 maanden geleden

Reactie op Mariella1997.

Oké ! 😊 fijn dat je weinig klachten hebt. Bij mij wisselend het per uur/da ...
Wat fijn om te horen! Met welke echo hoorde je om wat voor tweeling het gaat? Was dat de eerste echo in het ziekenhuis?😊

2 maanden geleden

Reactie op Michelllee1994

Wat fijn om te horen! Met welke echo hoorde je om wat voor tweeling het gaa ...
Ha Michelle 😊bij mij zag mijn eigen verloskundige het met mijn eerste afspraak daar, toen was ik ongeveer 8 weken , ze kon toen bij 1 van de kindjes heel duidelijk een eigen vliesje zien en bij de ander iets minder maar ook wel gelukkig. En dat is afgelopen donderdag bevestigd in het ziekenhuis! Ze zitten dus samen , maar wel ieder hun eigen vliesje 🤍🤍

2 maanden geleden

Reactie op Michelllee1994

Wat fijn om te horen! Met welke echo hoorde je om wat voor tweeling het gaa ...
Heeft jou verloskundige er niets over gezegd?

2 maanden geleden

Reactie op Mariella1997.

Ha Michelle 😊bij mij zag mijn eigen verloskundige het met mijn eerste afsp ...
Hoi Mariella, Het is wel mijn 2e zwangerschap maar heb nog geen kindjes vorig jaar een vroege miskraam gehad. Ik was 7+1 ze zei verder niets over wat ze kon zien. Volgende week donderdag eerste echo in het ziekenhuis dan ben ik 9+3. Hopelijk is ook dan alles goed en krijg ik meer duidelijkheid😊. Moet je nu elke 2 weken naar het ziekenhuis?

2 maanden geleden

Reactie op Michelllee1994

Hoi Mariella, Het is wel mijn 2e zwangerschap maar heb nog geen kindjes vo ...
Ha Michelle, wat verdrietig. Ik hoop met je mee dat alles goed mag zijn! 🤍🤍 als ik goed naar jou echo kijk lijkt het of ik 2 vliesjes om je kindjes zie maar weet het niet zeker 😉 bij mij keek de verloskundige daar gelijk naar, dus dat is wel heel fijn. Ik heb nu over 2 weken inderdaad week afspraken, dan ben ik rond de 11 weken, dan met 12 weken in ziekenhuis afspraak verloskundige, 13 weken echo, en wss met 14 weken weer groeiecho maar dat moest ze nog even vragen aan de gynaecoloog, en dan inderdaad in principe om de 2 weken dacht ik… best intensief maar wel heel fijn dat het goed in de gaten gehouden word!!🤍🤍

2 maanden geleden

Reactie op Mariella1997.

Hee, hoe ver zou je dan nu ongeveer moeten zijn ?
Hoi, ongeveer 7 weken!

2 maanden geleden

Klinkt echt heel oneerbiedig, maar zijn er meer dames die zoiets hebben van: als er uiteindelijk 1 over blijft.. is het mij ook goed? Merk dat soms deze gedachten door mijn hoofd spoken. Terwijl ik suuuper gezegend en trots ben dat het allemaal lukt én tot nu toe goed gaat. Misschien zijn het ook de hormonen.. maar merk dat het nieuws na 1wk nog steeds niet is geland 🤯🤭 Nogmaals, super blij. Maar mixed feelings eigenlijk.. En dit is nou niet bepaald iets wat je even lekker met anderen bespreekt.. vandaar dat ik hem hier even neerleg ..... 🫣

2 maanden geleden

Reactie op Liesje17

Klinkt echt heel oneerbiedig, maar zijn er meer dames die zoiets hebben van ...
Hee! Ik herken je gevoel totaal niet 😅 lijkt mij echt vreselijk om 1 van beide te verliezen, las dat je nog best een kleintje hebt van 11 maanden dus snap wel dat je er misschien tegenop ziet, maar ik denk echt dat het goed komt! 🤍 mijn schoonmoeder had ook mijn man van 1,5 toen zijn tweeling broertje en zusje geboren werden… het zal echt wel een drukke tijd worden maar ook super mooi en bijzonder 🥰

2 maanden geleden

Reactie op Mariella1997.

Hee! Ik herken je gevoel totaal niet 😅 lijkt mij echt vreselijk om 1 van b ...
Oh dat is fijn om te horen. Ja het is ook meet het gevoel hoor, van omg straks 2... Lijkt me zoooo mega druk. Verder komt het wel goed en het lijkt me ergens ook prachtig, maar je leven is meer "on hold" met 2 erbij dan 1tje. Maar goed, misschien als ik meer echo's zie en alles goed (blijft) gaan, dat dat gevoel vanzelf meer komt. 🥰 Jij bent zwanger van een 1-eiige tweeling las ik? Dat is helemaal bijzonder!

2 maanden geleden

Reactie op Liesje17

Oh dat is fijn om te horen. Ja het is ook meet het gevoel hoor, van omg str ...
Mijn schoonzus heeft nu een tweeling van bijna 1, die vind het echt mega meevallen, die meiden zijn ook wel heel makkelijk.. dat scheelt wel maar je kan dr dus zo weinig over zeggen van te voren 😅 ze zegt weleens : ik denk dat er veel met 1 drukker zijn als ik met 2 😊 gewoon rustig afwachten, komt altijd goed! 🤍 Jaa klopt, een eeneiige tweeling! Heel bijzonder ook idd🥰