244 Reacties

VRIEND

2 maanden geleden

🙋‍♀️ bijna 10 weken van een eeneiige tweeling! Ik dacht echt dat we meer in shock zouden zijn, maar binnen een dag besloten we het gewoon te gaan rocken 🥰

2 maanden geleden

Reactie op RomyKc

🙋‍♀️ bijna 10 weken van een eeneiige tweeling! Ik dacht echt dat we meer ...
Wat leuk om te horen! 🤍 bijzonder he! Ik ben ook bijna 10 weken 😊

2 maanden geleden

Reactie op Mariella1997.

Mijn schoonzus heeft nu een tweeling van bijna 1, die vind het echt mega me ...
Ohhh dat is ook zo. Onze zoon nu is ook mega makkelijk, dus wie weet valt het mee idd! Het is ook meer beren op de weg zien ff. Wat leuk! Zit het in de familie? Of door fertiliteitstraject gekomen? Bij ons namelijk door hormooninjecties 2 eitjes.. Dus wisten dat de kans er was van tevoren, haha. Ik vind vooral de zwangerschap ook erg spannend met 2. Jij ook?

2 maanden geleden

Reactie op Liesje17

Ohhh dat is ook zo. Onze zoon nu is ook mega makkelijk, dus wie weet valt h ...
Zo is het! 🤍 Jaa dat kan dan je gedachten helemaal op z’n kop zetten he. Bij mij en m’n man zit het aan beide kanten in de familie , maar een eeneiige tweeling is dus niet erfelijk! 😅 bij mijn broer en schoonzus was het hetzelfde als bij jullie! 😊 hun hadden 2 eitjes die maand.. (IUI)

2 maanden geleden

Reactie op Liesje17

Ohhh dat is ook zo. Onze zoon nu is ook mega makkelijk, dus wie weet valt h ...
Jaa dat vind ik ook hoor. Gelukkig lukt het me steeds meer om het wat meer los te laten, wil er ook graag van genieten, maar vind het wel echt dubbel zo spannend als een eenling zwangerschap 😅

2 maanden geleden

Reactie op Mariella1997.

Zo is het! 🤍 Jaa dat kan dan je gedachten helemaal op z’n kop zetten he. B ...
Wat bijzonder! En uiteindelijk een gezonde tweeling geboren bij hun? En welk geslacht? Ben daar ook zo benieuwd naar! Zal het j/m zijn of hetzelfde geslacht? Haha... 🫣

2 maanden geleden

Ja heel bijzonder! Jaa hele gezonde meiden! Hun hadden 2 jongens en nu 2 meisjes erbij! 🤍🤍 snap ik!! Wil jij het weten ?

2 maanden geleden

Reactie op Mariella1997.

Ja heel bijzonder! Jaa hele gezonde meiden! Hun hadden 2 jongens en nu 2 me ...
Wauw wat bijzonder! 2 om 2. Absoluut! Jij ook? Was dit nou jouw eerste zwangerschap?

2 maanden geleden

Ja heel leuk voor ze! 🥰 haha oké! Snap ik ook wel hoor, maar wij willen het als verrassing houden!😍 wij hebben al 2 jongens van 9,5 en bijna 8 en 2 meisjes van 5 en 2,5 💛

2 maanden geleden

Reactie op Mariella1997.

Ja heel leuk voor ze! 🥰 haha oké! Snap ik ook wel hoor, maar wij willen he ...
O volle bak dus! Prachtig groot gezin!

2 maanden geleden

Reactie op Mariella1997.

Ja heel leuk voor ze! 🥰 haha oké! Snap ik ook wel hoor, maar wij willen he ...
Ben heel benieuwd. Ik wil het wel echt weten ander moet je zoveel namen bedenken 🤭 wij hebben J/m/j/m heel benieuwd of we de lijn doorzetten met J/m of 2 van het zelfde krijgen :)

2 maanden geleden

Reactie op CF

Ben heel benieuwd. Ik wil het wel echt weten ander moet je zoveel namen bed ...
Wat leuk zeg! Jullie hebben dus ook al 4 kindjes ? 🥰 ben ook heel benieuwd! :-)

2 maanden geleden

Reactie op LisetD

Vanmorgen een echo gehad en tot onze grote schrik 2 kloppende hartjes. We h ...
Hier compleet zelfde verhaal had ook veel minder heftige symptomen dan bij mijn andere zwangerschap. Wij hebben het dinsdag gehoord, toen 8+5/6 Maar het lijkt alsof nu ik weet dt het er twee zijn ik ineens wel veel misselijker ben dan ervoor 🥲😂

2 maanden geleden

Reactie op Liesje17

Klinkt echt heel oneerbiedig, maar zijn er meer dames die zoiets hebben van ...
Ik herken je gevoel wel, weet het ook pas sinds dinsdag. Maar is idd vooral spanning. En daarnaast dat het al onverwachtte zwangerschap was daar waren we net van bekomen em blij mee , en nu zijn het er twee en vind het ook heel spannend ook omdat Mijn oudste een ‘huilbaby’ was en nauwelijks sliep. daarom hadden we ook zoiets van we zijn gezegend met een gezonde meid. Maar ik vind het heel bijzonder, maar ook spannend en ik denk ook verdriet stel 1 red het niet maar ik heb ook allemaal spinsels in mijn hoofd

2 maanden geleden

Reactie op Bvdh91

Ik herken je gevoel wel, weet het ook pas sinds dinsdag. Maar is idd vooral ...
Ja dat is het he.. Vooral ook de spanning voor deze zwangerschap. Gezond kindje rond hebben lopen en dan hoop je dat dit ook allemaal goed mag gaan vooral. Ik stuur je even een vriendschapsverzoek!

2 maanden geleden

Vandaag ook te horen gekregen dat we 2 kindjes verwachten. Het zag er naar uit dat ze allebei een eigen vruchtzakje hebben. In vruchtzakje a zat nog een 3e.. deze is al in de eerste weken gestopt met ontwikkelen anders waren het er maar liefst 3!!!! Even schrikken dit..

2 maanden geleden

Reactie op Liesje17

Gefeliciteerd! Volgens mij lopen wij precies gelijk. Hier ook 7wk+1, 17 maa ...
Dank je wel! Jij ook gefeliciteerd! Ja, klopt. Mij hebben ze ook geschat rond 17 maart, ze zeiden wel dat meerlingen grotendeels vroeger komen. Dus ben benieuwd. Hoe voel je je nu?

2 maanden geleden

Reactie op lizzy017

Mag k vragen hoe je positieve test eruit zag? Ik heb namelijk al voor me NO ...
Mijn test was ook binnen een paar seconden positief op mijn NOD, twee dagen later een Clearblue digitale met weken indicator gedaan en die gaf 3+ weken aan. Dat vond ik toen al gek en heb dat met meerdere vrienden besproken, die zeiden dat het soms voorkomt en ik er niks erachter moest zoeken. Maar het bleef knagen tot het punt dat ik er grappen over ging maken,"als het er twee zijn krijg jij er een". Nooit gedacht dat mijn gevoel zo juist was🙈. Nu nog steeds voelt het onwerkelijk en ben bang dat het misschien misgaat, gelukkig aanstaande dinsdag weer een echo. Mijn klachten zijn ook minder en dat maakt me momenteel onzeker.

2 maanden geleden

Reactie op Stephanie 1991

Dank je wel! Jij ook gefeliciteerd! Ja, klopt. Mij hebben ze ook geschat r ...
Ja hier prima. Af en toe wat moe, maar verder goed. Wel al een best buikje... Maar is wel m'n 2e zwangerschap. Jij dan?

2 maanden geleden

Hier ook zwanger van een tweeling, sinds vanmiddag weten we dit 🙈 alles zag er goed uit, nu geschat op 8+4 weken