244 Reacties

vor 2 Monaten

Reactie op JSRX

Hier ook zwanger van een tweeling, sinds vanmiddag weten we dit 🙈 alles za ...
Gefeliciteerd! Had je het verwacht of totale verrassing?

vor 2 Monaten

Reactie op Liesje17

Gefeliciteerd! Had je het verwacht of totale verrassing?
Ik had wel vanaf het begin steeds de gedachte: als het maar geen tweeling is 😅 was al allerlei dingen aan het bedenken dat we dan een andere auto moesten hebben etc. Dinsdag hadden we de intake + een echo maar toen kon de verloskundige het zelf niet goed zien, moest dus gisteren terug komen bij de echoscopist van de verloskundigepraktijk maar ik zei dinsdag in de auto nog tegen mijn man: ik was zo bang dat het een tweeling zou zijn (aangezien de verloskundige niks kon vinden dat idee een beetje laten gaan omdat ik had verwacht dat zij het dan wel gezien zou hebben maar gisteren toen we aan het kijken waren kwamen ze meteen allebei duidelijk in beeld) 🤗

vor 2 Monaten

Reactie op JSRX

Ik had wel vanaf het begin steeds de gedachte: als het maar geen tweeling i ...
Bijzonder! Maar wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt! 🩷 Wel blij met het nieuws? Herken het wel... Ik vind vooral de zwangerschap zelf spannend, dat alles met beide kindjes maar goed mag gaan.

vor 2 Monaten

Reactie op Liesje17

Bijzonder! Maar wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt! 🩷 Wel blij met het ...
Zeker bijzonder, vooral als de eerste verloskundige het niet zo goed kon zien, dan verwacht je het ook niet meer. Maar we zijn zeker blij! Was eerst even een schok en vooral omdat we al 2 kinderen hebben maar nu zijn we er heel blij mee! 🥰 Ik vind het ook heel spannend hoor, heb hiervoor in mei een miskraam gehad en dat is dus nog heel recent, daardoor extra spannend want blijft me heel bewust van het feit dat het met 1 of beide kinderen natuurlijk nog mis kan gaan maar ik probeer vast te houden aan het positieve 😊

vor 2 Monaten

Reactie op JSRX

Ik had wel vanaf het begin steeds de gedachte: als het maar geen tweeling i ...
@JSRX: hoezo dacht je dan dat het misschien een tweeling kon zijn? Ik heb hier serieus nog nooit over nagedacht, kwam gewoon niet in me op. We hebben dit ook niet in de families in geen velden of wegen…

vor 2 Monaten

Reactie op Liesje17

Klinkt echt heel oneerbiedig, maar zijn er meer dames die zoiets hebben van ...
Heel herkenbaar ook voor mij. Mixed feelings. Ik ga wel steeds meer wennen aan het idee van 4 kids (ipv 3). Zal wel extreem druk en chaos worden de eerste jaren, maar later als ze ouder zijn wel echt superleuk. Hoe is het nu bij jou ? En misschien andere meiden? Die even aan het nieuws moesten “wennen”.

vor 2 Monaten

Reactie op YMK

@JSRX: hoezo dacht je dan dat het misschien een tweeling kon zijn? Ik heb h ...
Geen idee waarom maar de gedachte kwam steeds meer in mijn hoofd de afgelopen weken

vor 2 Monaten

Reactie op YMK

Heel herkenbaar ook voor mij. Mixed feelings. Ik ga wel steeds meer wennen ...
Ja dat is wel zo. Ga nu ook steeds meer kijken naar gezinnen van 3 ipv 2, haha. Dus dat is wel leuk. Morgen weer een echo na 3wk, dus ben erg benieuwd hoe het ervoor staat. Heb wel minder symptomen, dus hmmm... Wanneer heb jij weer een echo?

vor einem Monat

Reactie op Liesje17

Ja dat is wel zo. Ga nu ook steeds meer kijken naar gezinnen van 3 ipv 2, h ...
Spannend die echo weer! Ik mag vrijdag voor de termijnecho. En heb ook minder klachten. Wel bijna 12 weken. Hoeveel weken ben jij nu ?

vor einem Monat

Reactie op Liesje17

Ja dat is wel zo. Ga nu ook steeds meer kijken naar gezinnen van 3 ipv 2, h ...
Ik ook vrijdag mijn termijnecho. Verder veel symptonen (helaas): veel misselijk, weinig eetlust en na 16.00 erg moe. Dit valt wel op omdat ik bij mijn andere kids nul symptonen had. Vraag me af of het een tweeling ding is…

vor einem Monat

Reactie op YMK

Ik ook vrijdag mijn termijnecho. Verder veel symptonen (helaas): veel misse ...
Oh ja dat heb ik ook wel! Maar moeheid had ik eerst echt al tijdens het opstaan. Nu ook tegen een uur of 5 dan mag van mij de dag wel eindigen :) En ik ben nu alleen met de avond nog misselijk. Heel benieuwd vrijdag

vor einem Monat

Reactie op CF

Spannend die echo weer! Ik mag vrijdag voor de termijnecho. En heb ook mind ...
Ohh heel spannend. Ik heb morgen de termijn, maar 3wk dus niet geweest dus heel benieuwd. Echt wel zenuwachtig ook.. Ben nu 10wk! Ah oké, ook minder dus. Ja ik dus ook. Begon met veel klachten, misselijk en moe. Veel eetlust enz. Nu juist niks meer, alhoewel soms wel moe en wat honger, maar niet zo extreem. En dat is ook het enige.

vor einem Monat

Reactie op YMK

Ik ook vrijdag mijn termijnecho. Verder veel symptonen (helaas): veel misse ...
Ai dat is vervelend.. Hoeveel wk ben jij nu? Gek he dat elke zwangerschap dus toch weer anders is.. Misschien ook wel meer inderdaad bij een tweeling.

vor einem Monat

Hoi allemaal, hier ook nu 9 weken zwanger van een een eiige tweeling. Na een lang traject toch spontaan zwanger geworden en vorige week er achter komen dat het er twee zijn. Ongelofelijk blij mee maar nu weer veel onzekerheid omdat ik bang ben dat het misschien niet goed gaat met een van de twee. Verder veel last van misselijkheid komt en gaat de hele dag, moe en pijn aan mijn stuitje??

vor einem Monat

Reactie op YMK

Heel herkenbaar ook voor mij. Mixed feelings. Ik ga wel steeds meer wennen ...
Ja ik herken echt wat je zegt. Wij hebben ook 2 kinderen ,straks 5 en 2,5 en met een tweeling erbij lijkt me ook ontzettend druk en chaotisch. Had er ook geen moment bij stilgestaan dat een tweeling zwangerschap mogelijk is. Ik vind het inmiddels ook echt heel leuk en bijzonder, maar voel me ook met momenten onzeker of we dit kunnen en of ik genoeg tijd ga hebben voor de andere twee (schuldgevoel?). Fijn om dit bij jullie ook te lezen, is niet makkelijk om hardop te zeggen.

vor einem Monat

Hoi allemaal, hier ook nu 9 weken zwanger van een een eiige tweeling. Na ee ...
Ha ! Wat bijzonder zeg, na een lang traject spontaan zwanger en dan ook nog eens van een eeneiige tweeling, gefeliciteerd!🤍 snap je onzekerheid heel goed. Had ik ook zoooo erg toen ik het hoorde (wij verwachten ook eeneiige tweeling. Nu 12weken zwanger) maar nu 3 echo’s gehad en ziet er voor nu allemaal goed uit dus probeer ook echt van de zwangerschap te genieten en me niet te druk te maken, je kunt er toch niks aan veranderen en ze houden je heel goed in de gaten! 😊

vor einem Monat

Hoi allemaal, hier ook nu 9 weken zwanger van een een eiige tweeling. Na ee ...
Ik heb dus sinds een paar dagen ook super veel last / pijn bij m’n stuitje?! Heb zitten zoeken en dan wel met de zwangerschap te maken hebben volgens mij..

vor einem Monat

Bij mij en mijn vriend komen geen tweelingen voor ik roept vanaf kleins af aan dat ik tweeling wou en toen had ze eerst een inwendige echo gedaan ze kon mijn baarmoeder niet vinden en toen ging er gel op en die ander apparaat en toen suprice je hebt er 2 😍😍en nu heb ik er 1 zo spannend en wat voel ik mij belleberd maar alles voor de kleintjes 😍vandaag 2e echo

vor einem Monat

Nee dat is ook zo, gefeliciteerd! Zijn je klachten minder na 12 weken? Hebben jouw babies een eigen vruchtzak? Ik heb donderdag weer een echo dus hopen dat het snel donderdag is

vor einem Monat

Reactie op Mariella1997.

Ik heb dus sinds een paar dagen ook super veel last / pijn bij m’n stuitje? ...
Volgens mij komt het door dat het bekken weker wordt