244 Reacties

één maand geleden

Reactie op Mariella1997.

Wauw gefeliciteerd!
Zo te zien hebben we wel eigen vruchtvlies of niet? 🤍 hoe voel je je ?

één maand geleden

Reactie op Mariella1997.

Zo te zien hebben we wel eigen vruchtvlies of niet? 🤍 hoe voel je je ?
Klopt ze hebben een eigen vruchtvlies! Ik moet zeggen dat ik wel heel erg last hebt van vermoeidheid en slapheid/duizeligheid. Woensdag bloedprikken! Misselijkheid is echt een stuk minder dan de eerste weken. Verder best prima ondanks de spanning! Hoe is het momenteel met jou?

één maand geleden

Reactie op mienden

Gisteren de 10+4 weken echo gehad voor het eerst in het ziekenhuis. Bij de ...
Wauw bijzonder 🤍🤍, wat een mooie echo!

één maand geleden

Reactie op Liesje17

Ja hier prima, soms wat moe.. Maar misschien ook logisch met ons zoontje va ...
Aa fijn om te horen! Ik herken het gevoel van vermoeidheid, momenteel kan ik niet opboksen tegen mijn zoontje energie haha. Gelukkig kan ik langzamerhand wel steeds meer weer, geen misselijkheid meer (ff afkloppen dat het zo blijft) en mijn energie is ook weer wat meer. Al blijf ik aan het eind van de dag gesloopt. Heb jij daar ook last van? Hoe was je intakegesprek verlopen?😄

één maand geleden

Ik had afgelopen maandag weer een echo met 11 weken, zo mooi om te zien hoe ze zijn gegroeid. Het zijn nu echt babytjes om te zien, echt zo wonderbaarlijk!🥰 Ik heb mijn 13 weken echo 16 september, dan ben ik alweer 14 weken. Mijn 20 weken echo staat gepland in oktober, voelt of het ineens veel sneller gaat. Ik voel me gelukkig ook steeds beter. Hoe gaat het met jullie allemaal? Hebben jullie veel klachten?

één maand geleden

Ik heb vandaag de termijnecho gehad, wel heel jammer dat ze samen niet goed in beeld kwamen, 1 was al behoorlijk eigenwijs 🙈 uitgerekende datum is nu officieel 23 maart, dit was bij de vorige echo ook al berekend

één maand geleden

Reactie op Stephanie 1991

Aa fijn om te horen! Ik herken het gevoel van vermoeidheid, momenteel kan i ...
Wat fijn! Hier ook een veel fijner gevoel, wel moe idd en energie soms weinig aanwezig.. Intake was goed! NIPT ook goed vorige week, dus top! Maandag 9 m'n 13wk echo, kijk ik ook erg naar uit! 20wk moet ik nog inplannen daarna. Zo benieuwd ook naar het geslacht van beide! Wil jij dat tzt weten?

één maand geleden

Hier zijn de symptomen ook beter, misselijkheid word minder wel nog veel moe en last van mn buik soms Gister de 13 weken echo gehad, beiden alles erop en eraan en goed gekeurd ❤️❤️ 17 okt de 20 weken echo, ben dan 19+2 vind het ook veel sneller gaan allemaal deze zwangerschap! Gaan 18-9 geslachtsecho doen, in de hoop de 21e op mijn dochters verjaardagsfeestje de geslachten bekend te maken, de meesten weten dan ook nog steeds niet van de zwangerschap af (op broer/zus oma’s en opa na en 2 vriendinnen die zelf zwanger zijn) dus ben heel benieuwd. Hoop dat het te zien gaat zijn, ben dan 15+1 dus 🤞🏻

één maand geleden

Reactie op Liesje17

Wat fijn! Hier ook een veel fijner gevoel, wel moe idd en energie soms wein ...
Aa wat fijn nieuws!😄 En leuk dat je al zo snel weer een echo hebt. Het ziekenhuis bij mij plannen alles door t/m oktober. Ik heb nog vier afspraken staan tot die tijd. Haha ik kan niet wachten tot ik het geslacht geweest, dan kan ik doelgericht shoppen. De geslacht echo staat gepland op 24 september, een dag na mijn zoontjes verjaardag. Was ook een wens, dan kunnen we het volgende weekend als alles goed loopt het met familie vieren en onthullen.🥰 En jij?

één maand geleden

Reactie op Stephanie 1991

Aa wat fijn nieuws!😄 En leuk dat je al zo snel weer een echo hebt. Het zie ...
Wauw, wat leuk! Spannend hoor die geslachtsecho! 🤩 Wij gaan dat allemaal maandag plannen, dus ben benieuwd!

één maand geleden

Zijn jullie ook elke echo weer zo zenuwachtig? Dit heb ik bij de vorige zwangerschappen nooit zo heel erg gehad. Nu ben ik elke keer weer zenuwachtig en vooral omdat ik dan hoop dat ze beide nog kloppende hartjes hebben.. Vrijdag de eerste afspraak bij de gynaecoloog dus nu ook al weer heel zenuwachtig voor vrijdag 🙈😅

één maand geleden

Reactie op JSRX

Zijn jullie ook elke echo weer zo zenuwachtig? Dit heb ik bij de vorige zwa ...
Ja hier ook. Bij de andere kinderen nooit gehad. Ik moet morgen weer 15+3 zo spannend weer. Ondanks dat ik echt wel voel dat ik zwanger ben en ook echt begin te groeien. Heb zo’n vermoeden dat het ook zo zal blijven

één maand geleden

Reactie op JSRX

Zijn jullie ook elke echo weer zo zenuwachtig? Dit heb ik bij de vorige zwa ...
Ik probeer er zo rustig mogelijk in te staan, maar ook wel een gezonde spanning vooraf hoor. 13 weken, NIPT, alles tot nu toe gewoon goed. Maar vind het ook spannender merk ik de gedachte blijft het goed gaan, en tot welke termijn blijven ze zitten? Ik moet mijn werk nog inlichten en merk dat ik dit ook spannend vind 🫣.. vooral ook ik wil natuurlijk zolang mogelijk doorwerken, maar ik heb geen flauw idee in hoeverre dit zal gaan ja/nee.. wil ik na mijn bevalverlof nog extra verlof/deels gewoon wat minder werken en aanvullen met die weken ouderschapsverlof. Ennnnnn… ik kijk heel erg op tegen de bevalling maar dat is vooral ook omdat ik bij mijn oudste echt een k*t bevalling gehad vanwege plotseling zwangerschapsvergiftiging en direct inleiden, sterrenkijker etcetc.

één maand geleden

Reactie op JSRX

Zijn jullie ook elke echo weer zo zenuwachtig? Dit heb ik bij de vorige zwa ...
Zo herkenbaar!!

één maand geleden

Zijn hier meer tweeling mama’s (to bo) die te maken hebben (gehad) met TTS of SFGR?

één maand geleden

Reactie op JSRX

Zijn jullie ook elke echo weer zo zenuwachtig? Dit heb ik bij de vorige zwa ...
Ik heb vrijdag ook weer echo, de 13 weken echo. Alleen voor de allereerste echo was ik zenuwachtig, daarna niet meer. Ik voel me vooral zenuwachtig voor dat ik zo'n enorme buik ga krijgen, de bevalling en hoe ik het ga organiseren op mijn werk. En nog het allermeest dat ik straks de helft van de tijd het alleen moet redden met twee baby's (ik heb nog geen kinderen en mijn vriend is er parttime) 😱😱 Het is wat he, een tweeling verwachten 😅

één maand geleden

Reactie op CF

Ja hier ook. Bij de andere kinderen nooit gehad. Ik moet morgen weer 15+3 z ...
Fijn dat ik dan toch niet de enige ben, het is echt zo anders dan mijn andere 2 zwangerschappen qua spanning etc. Ik voel me ook wel echt zwanger hoor, nu 12+3 weken en nog steeds last van misselijkheid en vermoeidheid, ook mijn buik groeit al wel maar toch is het nog steeds elke keer spannend of het met allebei nog goed gaat

één maand geleden

Reactie op Bvdh91

Ik probeer er zo rustig mogelijk in te staan, maar ook wel een gezonde span ...
Fijn dat alles tot nu toe goed is! Ik heb vrijdag de eerste afspraak bij de gynaecoloog, volgende week donderdag moet ik bloedprikken voor de NIPT en de 26e heb ik de 13 weken echo dus hopelijk daar ook alles goed 🍀 Bij mij op het werk heb ik het vorige week donderdag aan iedereen verteld nadat ik woensdag weer een goede echo had, daar was iedereen heel blij voor ons en vonden ze het heel bijzonder dat het een tweeling is. Ik werk als klantenservice medewerker en mijn werkgever gaf al aan dat ik in de loop van de zwangerschap volledig vanuit huis kan werken en dat ik daar ook mee mag opstarten na mijn verlof dus wel erg fijn dat ze nu al meedenken. Vervelend dat de eerste bevalling zo'n nare ervaring was! Onze oudste dochter kwam vrijwel levenloos ter wereld dus dat was wel even een grote schok maar dit heb ik gelukkig goed kunnen afsluiten, bevalling van de jongste ging verder helemaal goed en ook heel vlot dus ook heel fijn dat ik het nu van een andere kant heb mogen ervaren met haar. Maar ik snap die spanning dus zeker!

één maand geleden

Reactie op Felina1985

Ik heb vrijdag ook weer echo, de 13 weken echo. Alleen voor de allereerste ...
Na de bevalling vind ik idd ook wel een dingetje, heel benieuwd hoe dat straks allemaal gaat, ook met onze andere 2 dochters erbij 🙈

één maand geleden

Reactie op JSRX

Fijn dat alles tot nu toe goed is! Ik heb vrijdag de eerste afspraak bij de ...
Aah spannend allemaal he , maar ook zo bijzonder. Hopelijk bij jullie ook alles goed is 🥰 Ooh ja. Ik wilde even wachten want heb nu vakantie, en voor mijn vakantie was ik in afwachting van een vast contract. Ik werk hier als mondhygiënist, dus word lastig om vanuit huis te werken haha. Toen tot 35,5 week gewerkt en met 37 weken bevallen.. Ik hoop gewoon tot 32 weken door te kunnen maar vind jet wel spannender, ook of ik t wel red en hoe groot word je buik enzo. En ja was niet echt een fijne ervaring toen, dus vind het nog wel spannend en kijk vooral op tegen t idee van weer inleiding dus hoop dat dat niet nodig zal zijn. Dat van je oudste lijkt me ook angstig om mee te maken, maar wel fijn dat t bij je tweede een fijne ervaring was!