42 Reacties
één maand geleden
Allereerst heel veel sterkte😢❤️ Wij zitten zelf nu in de grijze tussenfase van afwachten. Dinsdag de punctie gehad. Ons kindje heeft wat lichamelijke afwijkingen die kúnnen wijzen op een groter syndroom. Eentje waarbij ook hersenafwijkingen voorkomen. We hopen zo dat het goed komt, maar ik snap heel goed hoe je je gevoeld moet hebben. Als een slechte soapserie, een nachtmerrie waar je hoopt weer van wakker te schrikken. Dikke knuffel❤️
één maand geleden
Reactie op Sterrenmama1995
Allereerst heel veel sterkte😢❤️ Wij zitten zelf nu in de grijze tussenfase ...
Hoe gaat het met jou? Heb je al meer duidelijkheid ondertussen?
één maand geleden
Wat verschrikkelijk voor jullie 🙁 helaas hebben wij eerder ons dochtertje bij 16 weken zwangerschap verloren doordat wij eenzelfde soort keuze moesten maken. Vanaf de echo en het onderzoek rond de 12 weken ging het mega snel allemaal met alles wat op ons afkwam en we vonden het zo onmenselijk dat je zo snel moest kiezen tussen leven en dood. Nu een aantal jaar later begrijp ik waarom het allemaal zo snel moet. Als je een keer je verhaal kwijt wil of het er over wil hebben stuur dan gerust een DM verzoek! Hoop dat je veel steun hebt aan elkaar en in je omgeving ❤️en dat je het afscheid op je eigen manier kan doen.
één maand geleden
Reactie op T.K.D.1998x
Hoe gaat het met jou? Heb je al meer duidelijkheid ondertussen?
Het is vandaag precies twee weken sinds de punctie en hebben nog niets gehoord. Stel me er op in dat het nog zeker wel een week kan duren. Kindje is zo lekker veel aan het bewegen🍀🤞🏻
één maand geleden
Reactie op Mimaw200
Ik hoop dat alles goed is voor jullie. Heftige periode voor jullie.
We hebben gisteren gehoord dat er helemaal niets is gevonden met de punctie🍀🙏🏻 Zijn zo dankbaar
één maand geleden
Reactie op AvdWC
Ik ben gistermiddag bevallen van ons dochtertje. Afbreken was helaas toch d ...
Wat heftig😔😔 dikke knuffel❤️🩹