5 Reacties

11 dagen geleden

Ik heb het gewoon verteld zonder iets 🤣 heb weleens bij een eerder zwangerschap cakejes gebakken met blauwe en roze muisjes erop.

11 dagen geleden

Tijdens een vergadering met het rondje mededelingen 😂😂

11 dagen geleden

Ik had blauw en roze spekjes in bakken op tafel gezet en een gedicht op het mededelingen bord geschreven: Grote avonturen beginnen klein, ik zal voorlopig niet in mn eentje zijn!

11 dagen geleden

Ik werk in een klein team en heb het één op één (of twee) verteld dmv hints en vond dat eigenlijk wel heel erg leuk. Zo heb ik aan één (ook zwangere) collega gevraagd om mijn agenda te blokken vanaf 4-6 weken voor 4 maart en 10-12 weken erna en stuurde ik een ander terwijl ik naast haar stond een e-mail waar ze ivm spoed écht meteen naar moest kijken. Heerlijk om de kwartjes te zien vallen. ☺️ en had eigenlijk niet zoveel zin in teveel aandacht in een groep, vond ik toch een beetje spannend omdat mijn zwangerschap natuurlijk wel betekent dat de rest harder moet gaan lopen ivm het kleine team. Ik hoopte één op één geen negatief verbaasde reacties te krijgen en gelukkig reageerde iedereen leuk 🙂

11 dagen geleden

Ik heb het al met 11 weken verteld (was al zichtbaar) en gewoon via de teams-groepsapp 🤭