4 Reacties

3 maanden geleden

Hi, Ik herken dit! Ben zelfs in twijfel m'n horloge af te gaan doen omdat ik merk dat ik er heel erg op aan het letten ben en nerveus van word. Waar m'n body battery normaal tussen de 90 en 100 was smorgens komt ie nu niet meer boven de 40. Ook m'n stress niveau ligt vele malen hoger en ik krijg ook af en toe de melding dat ik moet ontspannen (wat absoluut niet ontspannen werkt) m'n hartslag in rust is zeker 10 slagen hoger dan normaal en bij lichte beweging schiet ie alle kanten op.

3 maanden geleden

Qua hartslag wel, ik heb nu bijna elke dag mijn workout doel gehaald 😎. Maar ik heb een Apple Watch en gebruik ‘m niet zo gedetailleerd als jij dat doet denk ik..

3 maanden geleden

Ik heb een Fitbit en sinds het begin van mijn zwangerschap is mijn hartslag in rust ongeveer 10 slagen opgelopen. Bij inspanning simpele beweging als een stukje lopen schiet mijn hartslag ook veel harder omhoog. Dit is allemaal hartstikke normaal. Er gebeurt zoveel in je lichaam, het is heel normaal dat je stressniveau hoger is, body battery of readiness score lager wordt. In april heb ik een miskraam gehad met 5+3, toen was hij ook flink gestegen maar ging nog voor het bloedverlies terug naar beneden. Ik vind het zelf nu dus wel fijn dat ik zie dat hij niet terug loopt. Maar als je er onrustig van wordt of je bent er te erg mee bezig zou ik je hem lekker af doen.

3 maanden geleden

Ik ook! Hoge stress dag en nacht en mijn “body battery” (ook Garmin) laadt moeilijk op, zelfs als ik een rustige dag heb