19 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb het precies andersom. 1e zwangerschap bijna geen klachten, en nu voel ik me de hele dag ziek. Geniet van je klachtenvrije zwangerschap!

2 maanden geleden

Ik voel me eigenlijk hetzelfde als bij de andere 2 zwangerschappen en ik heb 2 meiden. Ik voel me goed. In mijn hoofd te goed. Ik weet inderdaad dat ik zwanger ben. De testen zeiden het, ik heb de kleine frummel al gezien maar zo voelt het niet ofzo. Ik moet mijzelf af en toe herinneren dat ik zwanger ben

2 maanden geleden

Ik voel me ook heel anders dan bij m’n eerste zwangerschap. Ik ben nu vooral moe en voel me een beetje meh terwijl ik bij de eerste echt misselijk was en andere kwaaltjes had. Ik denk nu soms ook, ben ik wel echt zwanger? Hahah volgende week eerste echo 😍

2 maanden geleden

Reactie op ArankaB

Ik heb het precies andersom. 1e zwangerschap bijna geen klachten, en nu voe ...
Ja dit heb ik ook. Vorige keer een droomzwangerschap, alleen wat moe en vergeetachtig en nu zo beroerd... Ben echt aan het aftellen tot het 2e trimester, hopelijk wordt het dan beter. Maar ja, dat duurt nog even 😅

2 maanden geleden

Reactie op AnyaE

Ja dit heb ik ook. Vorige keer een droomzwangerschap, alleen wat moe en ver ...
Ik had dat bij mijn eerste twee zwangerschappen en nu dus bijna niets. Ik denk daardoor ook een beetje onzeker, omdat ik ook nog geen echo heb gehad

2 maanden geleden

Hoi ik heb ook heel verschillende zwanger schappen mijn oudste twee heb ik bijna geen kwaaltjes gehad behalve vermoeidheid en bij deze zwangerschap heb ik hg ben nu 7 weken en al 1 keer opgenomen in het ziekenhuis ivm uitdroging door al het spugen en niks binnen kunnen krijgen 😬 dus het kan zeker

2 maanden geleden

Reactie op naaoommi

Hoi ik heb ook heel verschillende zwanger schappen mijn oudste twee heb ik ...
Ach wat naar zeg.. heel veel beterschap!

2 maanden geleden

Bij mijn zoontje had ik minder hormonen En had ik meer angsten Bij deze zwangerschap heb ik vrijwel dezelfde klachten maar heb ik een lage bloeddruk erbij en duizeligheid

2 maanden geleden

Hee! Ik herken je verhaal ook, eerste zwangerschap flink last gehad van alle kwalen en nu soms ietwat misselijk maar ook niet noemenswaardig. Toevallig donderdag ook mijn 1e echo. Ik probeer voor mezelf er maar vertrouwen in te hebben kijk heel erg uit naar donderdag! 🙏

2 maanden geleden

Reactie op Jos01

Hee! Ik herken je verhaal ook, eerste zwangerschap flink last gehad van all ...
Toevallig! Ik hoop dat je een goede echo hebt donderdag 😊

2 maanden geleden

Momenteel zwanger van de 2e En echt weer totaal andere zwangerschap als de eerste Meer weeig gevoel, voorkeur voor eten met een sterke smaak en de hele dag door moe en willen slapen Bij de eerste was het vooral moe en daar bleef het bij

2 maanden geleden

Reactie op xn.

Momenteel zwanger van de 2e En echt weer totaal andere zwangerschap als de ...
Precies dit! Bij deze zwangerschap ook bijna de hele dag door honger en als ik dan iets kleins heb gegeten een heel vol gevoel

2 maanden geleden

Dit is mijn eerste zwangerschap, maar voel me totaal niet zwanger🫢 kwaaltjes zijn minimaal gelukkig. Als ik geen echo had zou ik echt twijfelen of het wel klopt allemaal 😄

2 maanden geleden

Hier ook een andere zwangerschap. Bij de eerste totaal geen klachten gehad, ging tot het eind fluitend de zwangerschap door en had veel trek in zoetigheid. Nu met vlagen misselijk, opgeblazen gevoel, heel erg vermoeid, steeds buikpijn en lage rugpijn en zoetige dingen? no way! Ik heb vrijdag de eerste echo met 8 weken. Ben heel benieuwd 😅

2 maanden geleden

Reactie op Koraaltje

Toevallig! Ik hoop dat je een goede echo hebt donderdag 😊
Ik duim ook voor jou! 🙏

2 maanden geleden

Hoe was je eerste echo? 🥰

2 maanden geleden

Reactie op Jos01

Hoe was je eerste echo? 🥰
Iets minder ver dan gedacht 6+5 dus waarschijnlijk begin april uitgerekend. Over twee weken mogen we nog een keer spieken, zodat we iets meer kunnen zien. Maar wel hart activiteit gezien en het zit op de goede plek. Hoe was jouw eerste echo?

2 maanden geleden

Reactie op Koraaltje

Iets minder ver dan gedacht 6+5 dus waarschijnlijk begin april uitgerekend. ...
Wat fijn dat jullie over 2 weken weer even mogen spieken, goed nieuws een hartje en de goede plek! Voor ons ook iets minder ver dan gedacht 6+6, maar ook kloppend hartje en goede plek! ❤️

2 maanden geleden

Reactie op Jos01

Wat fijn dat jullie over 2 weken weer even mogen spieken, goed nieuws een h ...
Toevallig zeg, ik zei 6+5 maar moet 6+6 zijn, dus dan zijn we precies even ver😊 Fijn dat het verder een goede echo was!