Hi meiden!
Wie heeft een tip voor leuke zwangerschapsbroeken/ kleding voor lange vrouwen boven de 1,80?
Ik zie overal kleding genoeg maar heb nu een aantal broeken geprobeerd maar helaas veeel te kort.
💗
Ik ben 1.80m en heb bij de scapino een aantal broeken gekocht, liep er toevallig tegenaan. Geen zwangerschapsbroeken maar leuke flared broeken, alles gewoon een maatje groter kocht dus voorlopig nog genoeg groei ruimte en dus lang genoeg!
https://www.scapino.nl/twoday-dames-pantalon-met-pinstripe-090642344?variant=1090642344070
https://www.scapino.nl/twoday-dames-flared-broek-donkerbruin-met-print-090682144?variant=1090682144070
Ik ben 1m80 en heb van mijn vorige zwangerschap jeansbrowken van Esprit. Die zijn lang genoeg. Ik heb verder ook een zeangerschapspanty van Kunert, die is ook heel lang. Kleedjes vind ik momenteel comfortabeler dan broeken namelijk.
Mamalicious heeft lengtemaat (spijker)broeken. Zitten heerlijk, met stretch en met elastiek in de boord om nog wat aan te snoeren als hij nog te wijd zit. Lengtemaat 34.
Ik ben van most wanted de julie broek. En dan lengte tall. Ik loop er zelfs soms op! Maatje groter besteld. Alleen kan denk ik op einde niet meer aan. Maar voor nu top en goedkoop
Iemand ook tips voor zwangerschapspantys? Liefst een pak met meerdere erin ...
Ik heb mijn vorige zwangerschap die van Kunert gekocht, 80 den. Zeker niet goedkoop, maar het is geen standaard panty materiaal. Heb ze vaak gedragen en nu weer een er is echt nog niks aan. Maar ik moet wel Kunert of Falke kopen, omdat H&m, Noppies, Hema enz allemaal niet lang genoeg zijn.
Ik ben 1.80 en heb echt lengtemaat 34/36 nodig, de only heeft dit en op langeleggings.nl kan je broeken bestellen en dan een zwangerschaps band erbij kopen. Hun maken dan deze aan je broek, echt top! Alleen wel prijzig. Verder draag ik veel jurkjes.
Mamalicious heeft lengtemaat (spijker)broeken. Zitten heerlijk, met stretch ...
Fijn dat ze voor jou goed zitten! Ik ben 1.82 en had er 4 besteld waarvan 3 met stugge broekband en 2 met lekker hoogwater 🙈😬 Ik zoek dus maar weer verder :(