18 Reacties

9 dagen geleden

Hii, hier hetzelfde probleem.. heb zwangerschapsbroeken gekocht, maar ze zakken helaas al af na een paar stappen

9 dagen geleden

Ik heb gewoon wat van die lange zwarte flared leggings op asos besteld zit heeeerlijk en lijkt netjes

9 dagen geleden

Reactie op mar25

Ik heb gewoon wat van die lange zwarte flared leggings op asos besteld zit ...
En kun je na de zwangerschap ook nog aan 😄

9 dagen geleden

Iemand met een specifieke tip voor lange vrouwen?☺️

9 dagen geleden

Ik heb van de Costes de pintuck wide leg, geen zwangerschapsbroek maar wel veel stretch dus die past nog wel even. Ben ruim 1.80 en lang genoeg!

9 dagen geleden

Ik ben 1.80m en heb bij de scapino een aantal broeken gekocht, liep er toevallig tegenaan. Geen zwangerschapsbroeken maar leuke flared broeken, alles gewoon een maatje groter kocht dus voorlopig nog genoeg groei ruimte en dus lang genoeg! https://www.scapino.nl/twoday-dames-pantalon-met-pinstripe-090642344?variant=1090642344070 https://www.scapino.nl/twoday-dames-flared-broek-donkerbruin-met-print-090682144?variant=1090682144070

9 dagen geleden

Ik ben 1m80 en heb van mijn vorige zwangerschap jeansbrowken van Esprit. Die zijn lang genoeg. Ik heb verder ook een zeangerschapspanty van Kunert, die is ook heel lang. Kleedjes vind ik momenteel comfortabeler dan broeken namelijk.

9 dagen geleden

Mamalicious heeft lengtemaat (spijker)broeken. Zitten heerlijk, met stretch en met elastiek in de boord om nog wat aan te snoeren als hij nog te wijd zit. Lengtemaat 34.

9 dagen geleden

Ik ben van most wanted de julie broek. En dan lengte tall. Ik loop er zelfs soms op! Maatje groter besteld. Alleen kan denk ik op einde niet meer aan. Maar voor nu top en goedkoop

8 dagen geleden

Love2Wait

8 dagen geleden

Leggings van Ambika. Ik ben 1.85 en ze komen tot de grond en zitten heerlijk :-)

8 dagen geleden

De mama wide jeans van H&M Artikelnummer: 1226565001 Helemaal top ❤️ Ambika flared broeken (1 maat groter als normaal)

7 dagen geleden

Iemand ook tips voor zwangerschapspantys? Liefst een pak met meerdere erin of in elk geval niet te duur, die dingen gaan altijd zo snel stuk 😂

7 dagen geleden

De zwangerschaps flared legging van Stieglitz is heel lang. Ik ben 1.82 en heb hem moeten laten inkorten

7 dagen geleden

Reactie op Mommywishes98

Iemand ook tips voor zwangerschapspantys? Liefst een pak met meerdere erin ...
Ik heb mijn vorige zwangerschap die van Kunert gekocht, 80 den. Zeker niet goedkoop, maar het is geen standaard panty materiaal. Heb ze vaak gedragen en nu weer een er is echt nog niks aan. Maar ik moet wel Kunert of Falke kopen, omdat H&m, Noppies, Hema enz allemaal niet lang genoeg zijn.

7 dagen geleden

Reactie op Patriciaxx

Ik ben 1.80m en heb bij de scapino een aantal broeken gekocht, liep er toev ...
Flared broeken in lengte maten, die kunnen goed over de buik. inderdaad die van de Scapino zijn verassend lang, ik heb er ook 2.

6 dagen geleden

Tijden mijn vorige zwangerschap heb ik een spijkerbroek gekocht bij Seraphine. Valt mooi. Je kan kiezen voor ‘long’ bij veel broeken. Ik ben 1.85.

6 dagen geleden

Ik ben 1.80 en heb echt lengtemaat 34/36 nodig, de only heeft dit en op langeleggings.nl kan je broeken bestellen en dan een zwangerschaps band erbij kopen. Hun maken dan deze aan je broek, echt top! Alleen wel prijzig. Verder draag ik veel jurkjes.