30 Reacties

19 dagen geleden

Misschien op shein?

19 dagen geleden

Reactie op Methilde_123

Misschien op shein?
Zeker niet, alles tekort daar :(

9 dagen geleden

Reactie op Manonn93

Fijn dat ze voor jou goed zitten! Ik ben 1.82 en had er 4 besteld waarvan 3 ...
Och wat jammer! Dat herken ik niet, sorry dat is wel balen.

9 dagen geleden

Flared broeken van Lofty Manner! Wel een maatje groter nemen. Vallen mooi over de buik en de lengte is top 👏🏻

9 dagen geleden

Ik ben zelf 182 cm en heb van die flare broeken bij de Zeeman gekocht, zwangerschap kleding kun je alleen online bestellen bij hun.

9 dagen geleden

Long tall sally heeft er een paar, maar wel lengtemaat 36... Ik struggle ook, lengtemaat 34 is echt lastig aan te komen. Ik heb nu 2 broeken van C&A, die zijn eigenlijk te kort, maar ik trek maar gewoon laarzen aan 🙈

9 dagen geleden

Ik heb ook al een aantal miskopen online gedaan. Heb een aantal flared broeken van gutso. Deze kan ik nu nog aan… bij veel broeken staat ‘tall’ of valt lang, maar dat valt in ieder geval bij mij steeds tegen :(

9 dagen geleden

Zeeman online heeft hele fijne elastische zwangerschapsbroeken! Ik ben 1.84 en als ik nog geen schoenen aan heb, loop ik bijna op de onderkant!

7 dagen geleden

Reactie op Patriciaxx

Ik ben 1.80m en heb bij de scapino een aantal broeken gekocht, liep er toev ...
Dankjewel! Ik ben zo blij met deze tip. Eindelijk een lekker zittende, lange broek met groeimogelijkheden!💛

2 dagen geleden

Ik ben 1,79 lang en bij de Prenatale hebben ze fijne rib flaired broeken in 3 kleuren. Zwart/beige/Leger groen. Ik heb ze gelijk alle drie gekocht hihi