10 Reacties

3 maanden geleden

Oeh ik volg mee! Super leuk!

3 maanden geleden

Ik volg ook mee!

3 maanden geleden

Ik volg mee!

3 maanden geleden

Ik gebruik vanaf het begin tot aan nu een app Quillio waarin ik echt alles bijhoud van echo's, soms fotos bij verhalen en gewoon alle mijlpalen. Werkt voor mij veel handiger en sneller omdat ik het altijd bij de hand heb :) houd dingen van deze zwangerschap daar dus nu ook in bij 馃

3 maanden geleden

Ik zag laatst hele leuke bij de Wibra liggen ! 馃グ

3 maanden geleden

Ik volg ook graag even mee. Zelf heb ik wel een schrift bijgehouden vanaf begin tot nu. Door de endometriose was het niet gemakkelijk, maar daardoor ben ik wel gaan schrijven. Met name om alles goed bij te houden, maar vooral om het later (mocht het gegund zijn om kinderen te krijgen) aan de kinderen te laten lezen, mochten zij er wellicht ook moeilijkheden mee hebben. Ik hoop het natuurlijk van niet voor ze, maar anders hoop ik dat ze herkenning erin kunnen vinden en kracht om juist door te gaan en ook het vertrouwen krijgen.

3 maanden geleden

Reactie op Roxy22

Ik volg ook graag even mee. Zelf heb ik wel een schrift bijgehouden vanaf ...
Ik vind het ook fijn om veel op te schrijven. Zo kan je makkelijker voor jezelf terugkijken op deze periode en het inderdaad ook met je kinderen delen 馃グ in jouw situatie snap ik het helemaal, het lijkt me niet makkelijk om endometriose te hebben. Als je kinderen hier ook mee te maken krijgen dan hoop ik dat ze veel steun kunnen vinden in wat jij schrijft 鉂わ笍

3 maanden geleden

Reactie op Roxy22

Ik volg ook graag even mee. Zelf heb ik wel een schrift bijgehouden vanaf ...
Ik ben bij mijn oudste dochter heel goed begonnen met schrijven en met de komst van mijn jongste dochter maar begonnen met typen. Ik open alleen niet dagelijks mijn laptop, dus ik merk dat dit nu ook verwaterd. Schrijven is voor mij gewoon niet echt meer te doen, tijdtechnisch

3 maanden geleden

Reactie op AJ1990

Ik zag laatst hele leuke bij de Wibra liggen ! 馃グ
Jaa, 5 euro meen ik. Ik heb deze gekocht!

3 maanden geleden

Reactie op TREUU

Jaa, 5 euro meen ik. Ik heb deze gekocht!
Ik heb hem gisteren ook gekocht 馃グ