65 Reacties

15 dagen geleden

Reactie op Jolien1234

Wat een gedoe he? Het lijkt me nog lastiger worden als je insuline moet spu ...
Nou je bent er de hele dag druk mee 😅. Ik prik nuchter na ontbijt na lunch na avondeten en voor slapen gaan elke dag. En spuit voor elke maaltijd en voor slapen gaan insuline en als ik te hoog met prikken na maaltijd uitkomt dan moet ik nog weer bijspuiten.. Maar niet voor elk dingetje wat ik dan eet prikken en spuiten.. 😅

15 dagen geleden

Reactie op Marryxx

Nou je bent er de hele dag druk mee 😅. Ik prik nuchter na ontbijt na lunch ...
Oh gelukkig dat je niet bij elk dingetje hoeft te spuiten, maar wel alsnog een mega gedoe zeg. Bah!

6 dagen geleden

Hoi allemaal! 2e zwangerschap met zwangerschapsdiabetes. Eerste zwangerschap heb ik door het dieet vooral heel veel hypos gehad. Nu begint mn waarde na de maaltijden echt wel hoger te worden. Nuchter altijd tussen de 3.8 - 4.3 dus dat is perfect. Nu vanmorgen weer 1,5 uur na het ontbijt 7.8 geprikt. Best hoog voor mijn doen. Ik hou het nog even een paar dagen in de gaten en dan ga ik bellen. Totaal geen ervaring met insuline spuiten dus zie er een beetje tegenop..

6 dagen geleden

Reactie op sharona1234

Hoi allemaal! 2e zwangerschap met zwangerschapsdiabetes. Eerste zwangerscha ...
Ohja ben nu 22 weken zwanger

6 dagen geleden

Reactie op sharona1234

Hoi allemaal! 2e zwangerschap met zwangerschapsdiabetes. Eerste zwangerscha ...
Wat vervelend. Heb je ook 2 uur na de maaltijd nog eens geprikt? De richtlijnen zijn namelijk weer veranderd. 2 uur na de maaltijd moet hij onder de 6.7 zitten. Bij mij zit hij soms 1,5 uur later ook nog boven de 7 en soms zelfs 8. Als ik dan een half uurtje later prik en dus 2 uur heb gewacht na de maaltijd is hij wel ineens onder de 6.7.