2 Reacties

één maand geleden

Geen suikers en je koolhydraten spreiden 😄 Heb het ook gehad en wie weet nu weer test komt nog Bij mij was het echt een verschil in de metingen als ik bijvoorbeeld 3 boterhammen tegelijkertijd at of met pauzes. Dus boterham om 11, 12 en 1 uur Vond het best heftig die diabetes

één maand geleden

Ik heb het ook eerder gehad, maar dat was een beetje een wazige tijd. Corona, had een peuter van 1,5 lopen.. het enige wat ik me echt goed kan herinneren is dat ik gewoon honger heb geleden en dat lijkt me niet de bedoeling. Mn kindje was mooi op gewicht bij de geboorte en ik had ook geen hele afwijkende waardes ofzo. Als ie piekte, dan was dat ook te verklaren. Dit keer wil ik er wat relaxter mee omgaan. Ik woon nu ook in het buitenland en merk dat de gyn hier ook niet meteen panikeert zoals dat destijds in Nederland wel het geval was. Ik mocht echt letterlijk niks. En als ik ‘s avonds honger had moest ik maar water drinken? Dat kan niet oke zijn. Maar het spreiden lijkt me wel een goeie, ik krijg nu ook niet zoveel weg in een keer. Ik ga het proberen. Meer tips zij welkom!! En hoop dat je dit keer gespaard blijft 🙏🏼 het is inderdaad niet leuk en je kunt bijna niet meer genieten van je zwangerschap ervaar ik zelf