9 Reacties

één maand geleden

Het enige wat ik weet is dat je het niet moet krabben anders krijg je streas. Je moet het goed insmeren met mama balsem min 2x per dag

één maand geleden

Reactie op Mayraacds

Het enige wat ik weet is dat je het niet moet krabben anders krijg je strea ...
Oh nee 😭 maar ik heb het dus ook over mijn benen en armen.. kan ik die balsem daar ook gebruiken? En waar kan ik die balsem kopen?

één maand geleden

Ik zou even contact opnemen met de huisarts als ik jou was. Die kan je aanraden wat je kan doen en of je die cetrizine nog kan nemen. Heeel veel sterkte, jeuk is verschrikkelijk!

één maand geleden

Wat vervelend! Ik zou idd aan de huisarts vragen of je het mag gebruiken. Ik gebruik zelf Desloratadine tegen allergieën, dit is veilig tijdens de zwangerschap volgens m'n gynaecoloog.

één maand geleden

Reactie op Saartjex44

Oh nee 😭 maar ik heb het dus ook over mijn benen en armen.. kan ik die bal ...
Oww nee dat weet ik niet ik weet alleen van je buik en de balsem waar ik het over hem is van Zwitsal mama buik balsm

één maand geleden

Reactie op Nola1203

Ik zou even contact opnemen met de huisarts als ik jou was. Die kan je aanr ...
Ga ik doen! Bedankt

één maand geleden

Reactie op TENH

Wat vervelend! Ik zou idd aan de huisarts vragen of je het mag gebruiken. I ...
Thanks voor de tip! Ik ga het even navragen bij mijn huisarts.

één maand geleden

Ik had het tijdens de zwangerschap van mijn dochter. Mocht gewoon cetirizine nemen. Ik smeerde mijzelf ook in met menthol zalf

één maand geleden

Ik slik ook cetirizine voor mijn overgevoelige neus. Is volgens de gynaecoloog veilig. Maar overleg je medicijngebruik altijd met de verloskundige of gynaecoloog.