8 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb van de week die van de prenatal zelf gehaald en die ligt heel fijn! Is 39,99 en zit gewoon al een witte hoes omheen. Hij is 1.70 m lang volgens mij, aangezien ik zelf maar 1.61 ben is hij zeker lang genoeg om lekker langs te liggen op mijn zij. Slaap er nu 3 nachten mee en bevalt heel goed! Ben zelf nu pas 6+6 maar kon ook echt niet meer lekker liggen

2 maanden geleden

Ik begon ook moeite te krijgen met +- 8 weken. Last van m’n rug en slecht slapen. Ik heb die van Snoozzz besteld en sinds ik die heb slaap ik stukken beter en slaap ik ‘s nachts weer door.

2 maanden geleden

Ik heb die van snoozzz, ben wel tevreden. Weet niet of het het geld echt waard is, heb het nooit met een goedkopere geprobeerd.

2 maanden geleden

Reactie op LiHer

Ik heb die van snoozzz, ben wel tevreden. Weet niet of het het geld echt wa ...
Ik had dus met het wassen van die hoes het ritsje net niet goed dicht gedaan en toen had ik overal in huis die witte piepschuim mini bolletjes, dus daar wel even alert op zijn!!

2 maanden geleden

Reactie op Hel1J

Ik had dus met het wassen van die hoes het ritsje net niet goed dicht gedaa ...
Haha ja ik heb in mijn slaap eens de rits een stukje opengeritst. Al die balletjes overal... heeft weken geduurd voor ze weg waren. Verschrikkelijk haha

2 maanden geleden

Ik heb gewoon die van de HEMA. Prima ding, wel lang en moet soms even opgeschud worden.

2 maanden geleden

Ik heb hem gehaald bij prenatal. Ligt heerlijk, had hem eerder moeten halen 😂

2 maanden geleden

Bij mijn vorige zwangerschap de Doomoo buddy gehaald, erg fijn en kan je bij vullen. Hij is zo fijn dat mijn man hem zelfs pakt 😂