30 Reacties

één maand geleden

Ik heb er gister een gekocht bij de hema. Echt een aanrader. Ik ben nu 13 weken en ben er erg blij mee

één maand geleden

Ik draai ook veel in bed maar zo’n grote U is voor mij denk ik wat te lomp en ongezellig. Maar heb deze gevonden, lijkt me heel fijn. Dat kleine losse kussen ga ik nog een breed elastiek aan naaien, dan kan ik ’m aan een van m’n benen doen. Ben benieuwd hoe het gaat slapen!

één maand geleden

Reactie op Lvandep

Ik draai ook veel in bed maar zo’n grote U is voor mij denk ik wat te lomp ...
Zou je willen laten weten hoe deze bevalt? Ben erg benieuwd!

één maand geleden

Reactie op Kristie96

Zou je willen laten weten hoe deze bevalt? Ben erg benieuwd!
Natuurlijk! Zal wel even duren want ik heb ’m pas over 1,5 week ☺️

één maand geleden

Ik heb de Doomoo buddy tetra aangeschaft en ben erg tevreden over de kwaliteit! De vulling is gemaakt van kleine balletjes, waardoor deze goed stevig blijft. Je kan het kussen ook later bijvullen indien deze wat inzakt! 😃

één maand geleden

Ik heb deze van Najell, sliep er al mee vanaf 10 weken zwangerschap ben er zoooo blij mee

één maand geleden

Reactie op Fox2

Ik heb er één van snooozz maar vond het echt niet fijn om mee te slapen. Oh ...
Hahaha. Ik heb die van snooozz maar vind hem echt top. Gebruik hem nu ook voor de 2e ronde. Daarvoor die van Hema gehad maar dat wol ging helemaal samenklonteren en daardoor werd die in het midden helemaal plat. Vond die echt niet fijn.

één maand geleden

Met 10 weken de doomoo buddy gekocht, bevalt heel goed!

23 dagen geleden

Reactie op xLisanneJ

Met 10 weken de doomoo buddy gekocht, bevalt heel goed!
Deze heb ik ook. Gekocht rond week 9/10 geloof ik. Slaapt heel lekker!

12 dagen geleden

Reactie op Kristie96

Zou je willen laten weten hoe deze bevalt? Ben erg benieuwd!
Hoi, ik heb ze getest! Ze waren door de vacuum verpakking een beetje plat maar na de wasmachine zijn ze lekker dik. Het slaapt heel fijn (ook met veel draaien) en ben er blij mee dat ik niet zo’n giga worst in bed heb, dit is denk ik precies goed voor mij