13 Reacties

één maand geleden

Niets werkt tegen striae/striemen. Maar als je smeren fijn vindt moet je dat vooral doen! Ik gebruik gewone body lotion, omdat ik dat altijd al deed

één maand geleden

Al die speciale crèmes is indd marketing, een vette bodylotion is ook prima, striemen ontstaan in de diepere huidlaag daar komt de creme niet. Het is voor genetische bepaald en hoe snel je groeit. Maar elke dag even een insmeer/verwen momentje is wel lekker dus ik zou een creme doen met een lekker geurtje🥰

één maand geleden

Ja, ik gebruik olie van Weleda, voor jeuk schijnt menthol poeder ook te werken.

één maand geleden

Iemand zei me dat vitamine E olie net zo goed is en voordeliger. Zelf haf ik al kruidvat eigen merk buikbalsem en een olie, maar vergeet het vaak

één maand geleden

Van de naif! Is geweldig en ruikt heerlijk😍

één maand geleden

Ik heb weleda arnica olie en weleda body butter

één maand geleden

Nee tegen striemen werkt helaas niets, erfelijkheid speelt hierin een rol en nog wat andere dingen. Smeren heb ik wel alle zwangerschappen gedaan omdat het ook gewoon fijn is om je buik soepel te houden!

één maand geleden

Ik kwam deze blog tegen. Ik dacht ik deel hem even hier: https://loveli.care/blog-5-tips-huid-verzorgen-tijdens-de-zwangerschap/?fbclid=PAZXh0bgNhZW0BMAABpgXiTnjwL6t-9shBYq_bnhPyuA5ITvfcsuWHx-Swz0toZqNnAQpnQA5uVg_aem_-2gB6olR_Qhjv67o03UCfA%20huid%20zwangerschap%2020231002&utm_source=social_paid&utm_medium=facebook&utm_campaign=Mid_FB-IG_Prospecting_clicks_Traffic&utm_content=Blog%20huid%20zwangerschap%2020231002

één maand geleden

Helaas zal inderdaad niks striemen voorkomen. Leeftijd en genen spelen daarbij gewoon een rol. Ik vind zelf bio oil het lekkerste! Vergeet het soms maar vind het vooral een fijn momentje en helpt straks als je buik echt groeit wel tegen de eventuele jeuk van de gespannen huid.

één maand geleden

Reactie op Marissababy2025

Ik kwam deze blog tegen. Ik dacht ik deel hem even hier: https://loveli.car ...
Nou het voordeel van al ouder zijn en een minder strakke huid hebben is dus minder kans op straie 😁

één maand geleden

Reactie op Mosan21121994

Nou het voordeel van al ouder zijn en een minder strakke huid hebben is dus ...
Precies 😁

één maand geleden

Ik heb bij zorg en zekerheid het kraampakket aangevraagd (lekker vroeg mee). En toen kreeg ik van z&z een pakketje thuis met Naif buikbalsem en buikolie, met een felicitatie brief😊 Even als tip voor anderen die daar verzekerd zijn! (Weet niet of het met mijn aanvullende verzekering te maken heeft)