12 Reacties

één maand geleden

Ik heb deze van de week gekocht en tot nu toe zit het prima! ☺️

één maand geleden

Ik vind die van de Hema en H&M erg fijn. Wel een maatje groter kopen haha.

één maand geleden

Reactie op Chann23

Hey! Welke maat heb jij normaal gesproken?

één maand geleden

Reactie op Joyce20

Hey! Welke maat heb jij normaal gesproken?
40 maar ik heb wel een maatje groter gehaald

één maand geleden

Reactie op Chann23

Zelf vind ik die van de Hema verschrikkelijk, omdat ze zo snel lubberen. Normaal draag ik maat 40/42 qua broeken en heb de panty nu een maat groter gekocht, maar na een halve dag zakt ie bij mij al van mn benen... Iemand ervaring met de zwangerschappanty's van sheertex? De reguliere sheertex vind ik heel chill

één maand geleden

Reactie op swmriw15

Zelf vind ik die van de Hema verschrikkelijk, omdat ze zo snel lubberen. No ...
Ik draag wel altijd een biker short onder mijn kleed zodat mijn panty goed blijft zitten

één maand geleden

Ik heb er 1 bij de Prénatal gehaald. Nu 2 keer gedragen en is nog mooi.

één maand geleden

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap eentje van Kunert gekocht, 80 den wel, en die draag ik nu weer. Er is nog niks aan.

één maand geleden

Ik gebruik die van de msmode! De shaping model. Ze zijn €13 maar echt mega sterk en zitten zo lekker om je buik… Ze gaan vanaf een maat M geloof ik. 😊

één maand geleden

Ik heb tijdens mijn 1e zwangerschap (2020) bij de H&M panty's gekocht. Die waren fantastisch!! Deze zwangerschap nog 1 bij gekocht.. DRAMA!! wat zijn ze slecht geworden en ze zitten verschrikkelijk (ondanks dat ik maat XL gehaald heb (en zelf maat M/L draag

één maand geleden

Ik heb die van h&m gekocht, 20 en 40 den. Zit tot nu toe wel fijn, maar denk als mijn buik groter wordt dat ik dan een maatje groter moet hebben.

één maand geleden

Zeer onverwacht, maar de zwangerschapspanty van de primark vind ik het lekkerst zitten 🤣. Maat L gekocht, qua broeken heb ik vaak M / maat 38