4 Reacties

3 maanden geleden

Hoi Dit is wel erg vroeg inderdaad. Ikheb erge last gekregen van mijn bekken na de bevalling van mijn zoontje. Ik ben toen naar de fysio gegaan. Het bleken mijn banden te zijn die nietgoed herstelde daardoor waren mijn bekken niet sterk meer. De fysio heeft mij suoer geholpen met vooral dry needling en oefeningen erbij

3 maanden geleden

Jaah ik vind het ook echt vroeg en had dit ook niet verwacht zo vroeg in de zwangerschap . Ik loop al bij de fysio maar heb het gevoel dat het alleen maar erger wordt . Ik heb nog niet gehoord van dry needling wat is dat precies ?

3 maanden geleden

Ik had het ook heel vroeg in mijn zwangerschap. Dat het verzuimhof zei je moet nog 7 maanden en heb nu al last van alles. Ik kon letterlijk niks was ophangen verging ik van de pijn wat ik ook deed. Ik werkte om de dag dat ik erna rustig aan kon doen. Mijn advies is bespreek dit met je fysio en verloskundige ga niet over je grenzen heen je lichaam is belangrijk. Ben november 2023 bevallen kreeg een verzakking gratis bij. ik kon 6 maanden na mij bevalling niks meer tillen bukken zitten het huishouden niks meer afhankelijk van anderen zijn wil je echt niet. Luister goed en neem je rust. Maar blijf ook beetje in beweging goeie bekken oefeningen om alles sterker te houden. Ben nu 6 weken zwanger hou mij hart vast. Hoop echt kan genieten.

3 maanden geleden

Ik heb dit ook. Ik dacht eerst dat ik last had van mijn stuitje. Maar het zat er meer naast, rechts. Nu beide kanten