Morgen m'n nod, maar test sinds gister al licht positief op early wn heel licht op de gewone. Heb echter ook al sinds dinsdag op en af bloedverlies (vooral met afvegen, of rode afscheiding) en soms bruin. Wisselt af. Lijkt me niet dat dat nu nog vd innesteling is. Zou ik te vroeg positief hebben getest terwijl het toch gaat doorbreken? I know- morgen of overmorgen zal t duidelijk worden😅 maar beneiuwd of anderen dit weten
Ik dacht dat HCG pas aangemaakt werd als innesteling nog geslaagd was?
Ik heb hetzelfde. Vrijdag heel licht positief getest. Zaterdag beetje bloedverlies. Vanochtend weer positief getest en die is wel zichtbaarder dan die van vrijdag. Maar nog steeds licht bloedverlies. Vandaag mijn nod. Dinsdag krijg ik een bloedtest maar het wachten duurt eindeloos!
Ik heb hetzelfde. Vrijdag heel licht positief getest. Zaterdag beetje bloed ...
Ohja hier inderdaad precies hetzelfde. Vandaag ook n iets duidelijkere test, nod vandaag. Maar wel zo nu en dan nog bloed verlies.
Wat voor bloed test krijg je dan:)?
Ik heb vandaag te horen gekregen dat de bloedtest ook positief is! De dokter zei dat een lichte bloedingen echt wel innesteling waren en dat ik mij geen zorgen hoef te maken. Toch nog spannende tijden nu! Hopelijk bij jou ook nog steeds positief.
Hee hoe is het met je nu?
Ik had dinsdag namelijk een vroege positieve test en sinds vanmiddag heb ik krampen in de buik en rug en licht roze bloedverlies… waar tussendoor ook nog wat blank slijm bij zat..
Hee hoe is het met je nu?
Ik had dinsdag namelijk een vroege positieve test ...
Spannend he... ik heb 5 dagen op rij voor m'n Nod bloed verloren (lichte mate, wel helderrood). En toch testte ij 2 dagen voor nod en op nod (zondag) weer positief. 2 dagen na nod (di)weer best wat helderrood verlies. Dat stopte ook na haf u weer. Inmiddels nog steeds geen bloedverlies dus denk nog ok?