107 Reacties
6 maanden geleden
Ik ben begin september 2024 bevallen en onze zoon zal dan precies 1,5 jaar oud zijn als zijn broertje of zusje geboren wordt. Ik vind het heel erg spannend! Zelfs een beetje bang voor de peuterfase van onze zoon icm een newborn/baby😩😂.
Ook ga ik nu voor het eerst weer op vakantie en verheugde ik mij ontzettend op het eten op vakantie. Nu moet ik weer overal op letten hahaha. Even schakelen, maar hartstikke welkom🥹🥰!
Ik ben 6 maart 2026 uitgerekend.
6 maanden geleden
Ik heb een dochtertje van eind augustus. Zij zal 18 maanden zijn als haar broertje of zusje geboren wordt 🥰
6 maanden geleden
Ik heb een zoontje van eind november hij zal net 15 maanden zijn. Ik vind het ook spannend maar ook wel heel leuk dat ze zo dichtbij elkaar in leeftijd zitten.
6 maanden geleden
Mijn meiden van nu 5 en 6 jaar schelen 1.5 jaar maar spelen altijd super leuk samen! Achteraf heel blij mee dat ik er 2 onder de 2 heb gehad!
6 maanden geleden
Wat leuk allemaal! Ik ben er vandaag achtergekomen dat ik zwanger ben van de tweede ! Onwijs spannend. Eerste is van augustus ‘24. Hij zal 1 jaar en 7 maanden zijn als de tweede komt .
6 maanden geleden
Hier gister totaal onverwacht een hele lichte positieve test, ik was nog niet overtuigd. We hadden na de vermoedelijke eisprong besloten om te proberen voor een 3e. Vandaag is het streepje licht maar wel echt goed zichtbaar! De eisprong is blijkbaar toch echt later geweest deze keer. Als alles goed blijft gaan dan zijn onze kids 3,5 (sept ‘22) en nog net geen 2 (april ‘24) als de mini wordt geboren.
6 maanden geleden
Ik heb een zoontje van okt ‘22 en dochter van mrt’24 dus 17 maanden verschil. Ik vond het pittig, vooral het begin. Maar ja nu in verwachting van de derde die ook net geen 2 jaar zullen schelen waarschijnlijk. Dus ik heb er straks 3 onder de 3,5 😱