51 Reacties

3 weken geleden

Ik mag 8 december! Ben dan 27 weken zwanger 馃┑

3 weken geleden

prachtig! 馃槏 hier 13 december ben dan bijna 26 weken. 馃挋Zijn echt benieuwd omdat onze dochters op beide echo鈥檚 echt op elkaar leken. Dus ben benieuwd met onze zoontje

3 weken geleden

Heel mooi! Wij hebben er bewust voor gekozen geen 3d of 4d echo te doen. Tegenwoordig kan je alles al bijna tot in de detail te weten komen voordat de kleine er is. Wij vinden het zo toch nog iets van een verassing.

3 weken geleden

Ik ga 19 december dan ben ik 28+2 weken 馃グ Bij mijn eerste niet gedaan, dus ben wel benieuwd nu! Heb overigens wel 1 gehad met 17 weken 馃槄

3 weken geleden

Ik ga 8 december en ben dan 27+2. Ik neem dan mijn moeder en schoonmoeder mee, zodat zij ook een keer een echo kunnen meemaken 鈽猴笍.

3 weken geleden

Hebben ze mooi gedaan kindje ligt er mooi voor 馃グ Bij ons is nu 3x gelukt andere keren lag onze baby niet zo mooi voor of lag er te veel placenta voor gezicht of had ze er geen zin in 馃き
wij willen dit ook doen, hoe heet dit precies kan k dat ff bij me vk vragen

3 weken geleden

Wij gaan 13 december als ik 27+4 weken zwanger ben馃グ zo meeeega benieuwd naar zijn snoetje

3 weken geleden

Prachtige foto!

Reactie op Littledendiexo

Heel mooi! Wij hebben er bewust voor gekozen geen 3d of 4d echo te doen. Te ...
Helemaal eens!

3 weken geleden

Oh wat mooi! Wij hebben 3-12 die van ons gepland staan zodat we meteen een leuk kerstkado hebben voor de opa鈥檚 en oma鈥檚 馃

3 weken geleden

Wij gaan 18 dec voor een 3D echo, dan ben ik 27 weken! 馃ス馃挄

3 weken geleden

Reactie op WelgemanierdeEdelsteen161897

wij willen dit ook doen, hoe heet dit precies kan k dat ff bij me vk vragen ...
Dit is een 3D echo, konden wij via de verloskundige laten doen!

3 weken geleden

Reactie op joycje1708

Oh wat mooi! Wij hebben 3-12 die van ons gepland staan zodat we meteen een ...
Dit was inderdaad precies ons idee! 馃

2 weken geleden

Wat een mooie foto! Wij hebben 20 december een 3D echo (met 29 weken), kijk er nu al naar uit! Leuk om het met elkaar te delen

2 weken geleden

Heel mooi! Wij hebben deze zaterdag staan met 26+6. Ben heel benieuwd. We doet het met name omdat onze oudste kinderen dit heel graag willen (10 en 9).

2 weken geleden

Wat mooi zeg!馃ぉ Wij gaan 6 december, dan 27 weken. Helemaal zin in, en onze moeders gaan dan ook mee 馃グ Deze foto was met de 20 weken echo, toen kregen we heel eventjes 3D beeld te zien

2 weken geleden

Met 22 weken ook even mogen spieken op 3 d beeld馃槏馃グ

2 weken geleden

Ik ga met 28 weken de 3D echo laten doen. Ik neem ook mijn moeder (en man) mee.

2 weken geleden

19 december als ik 29+3 ben, zo benieuwd!!!