88 Reacties

6 maanden geleden

Meisjes namen Maeve Hailey Feline Mae Jongens namen Mason Hidde Jace Xavi Dit is mijn lijstje

6 maanden geleden

Reactie op Teenmom_19

Meisjes namen Maeve Hailey Feline Mae Jongens namen Mason Hidde Jace Xavi ...
Ahhh wst leuk!! Jace is ook een favoriet van mij. Maar zie zoveel leuke namen dat ik het soms gewoon echt ff niet meer weet. Ons dochtertje heet Jazlynn en wil wel dat het daar ook leuk bij past natuurlijk haha😊

6 maanden geleden

Reactie op Michelle1998!

Ahhh wst leuk!! Jace is ook een favoriet van mij. Maar zie zoveel leuke nam ...
Jaa begrijp ik! Jace staat er inderdaad heel leuk bij weet je al of je een jongen of meisje krijgt?

6 maanden geleden

Reactie op Teenmom_19

Jaa begrijp ik! Jace staat er inderdaad heel leuk bij weet je al of je een ...
Nee nog geen idee ben pas 5 weken zwanger maar hele dag opzoek naar babynamen😂

6 maanden geleden

Reactie op Michelle1998!

Nee nog geen idee ben pas 5 weken zwanger maar hele dag opzoek naar babynam ...
Hahaha ik ook 5 weken en ook hele tijd mee bezig🤣

6 maanden geleden

ik heb er sws moeite mee omdat wij een mix maken van onze eigen namen. Is een paar keer goed gelukt, maar gaat lastig zijn ben het lijstje ook kwijt hahah

6 maanden geleden

Wij hebben al een jongens en een meisjesnaam! Dé namen deel ik liever nog even niet haha maar hierbij de namen die op ons lijstje stonden: 💗 Noé Liva 🩵 Sev Boaz

6 maanden geleden

Wij zijn er al uit! Lucas of Sarah En als het er twee zijn moeten we even weer gaan brainstormen 😂

6 maanden geleden

Als we een meisje krijgen wordt het Livia. En dan als 2e naam waarschijnlijk de naam van mijn schoonmoeder, dat is Marja. Een jongen wordt wat lastiger, we hebben nu als favoriet: Owen Boaz Onze dochter van 3 heet Luna 😊

6 maanden geleden

Als wij een meisje krijgen dan word het denk ik Rosalie of Rose. Voor een jongen zijn win nog niet uitgekomen!

6 maanden geleden

Meisje: Lexi Vajen Jongen: Lucas Thomas Dat is wat er nu in mijn hoofd omgaat

6 maanden geleden

Reactie op MissBibi1987

Meisje: Lexi Vajen Jongen: Lucas Thomas Dat is wat er nu in mijn hoofd om ...
Wat grappig, mijn oudste heet Thomas en als dit een jongen noemen we hem Lucas 🤭

6 maanden geleden

Wij hadden bij de zwangerschap van onze tweede voor de derde ook al een naam bedacht. Namen die op het lijstje hebben gestaan zijn, maar het waarschijnlijk niet gaan worden, al staan ze nog wel op de lijst voor de tweede naam Meisje - Jones - Rune - Solin - Wren - Lexie - Scottie - Rue - Ruby Jongen - Sorin - Reva - Yuka - Astor/ Aster

6 maanden geleden

Ja! Meisje; Kloie Liv Nola Noé Beryl (beriel) Liena Nova Novée Janou (sjanoe) Mira Jongen; Camiel Jace Mois Liam Dani Roan Onze voorkeur gaat uit naar Noé, Novée en Dani. ✨

6 maanden geleden

Onze eerste meiden naam hebben we allang uitgekozen alleen jongen naam komen we maar niet uit hahaha Voor een meisje hebben we Hailey En voor een jongen vind ik Jayden echt heel gaaf maar m’n vriend wil geen kind waarvan de naam met letter J begint😂😂😂

5 maanden geleden

Het is ons eerste kindje. We hebben al een jongens en meisjes naam 🩵🩷

5 maanden geleden

Reactie op Michelle1998!

Ahhh wst leuk!! Jace is ook een favoriet van mij. Maar zie zoveel leuke nam ...
Wij hebben een Maeve ! Nog steeds ontzettend blij mee. En het is echt een Maeve. Wij hebben tijdens de bevalling pas besloten dat het geen Teddy maar Maeve werd 😂 nu nog een 2e naam erbij. Ik volg voor inspiratie

5 maanden geleden

Leuk wil ook wat inspiratie op doen ☺️ Wij hebben het lijstje nog van de 1e, toevallig begint mijn vriend er al over 😅 Wij hebben al een dochter genaamd Julia Dit was toen ons lijstje: 💙 James Jude Otis Brenn 🩷 Rosie (was het bij ons tot de 20 weken echo 🙈 nu vrienden die hun kind zo genoemd hebben haha die valt officieel af voor ons helaas) Nore Alice Holly Amy

5 maanden geleden

We hebben al een meisjes naam die staat al jaren vast. Jongens naam vind ik wel lastig. We hebben al een zoontje James en dat was toen de enige naam op ons lijstje. Dus nu nog maar iets bedenken voor een jongen wat mooi bij James en Leon (stiefzoon) past

5 maanden geleden

Ik houd al sinds m'n 18e een lijstje bij, en mijn man doet mee sinds m'n 25e, ben nu 31. Maar blijf het moeilijk vinden.... Is toch iets wat je de rest van hun leven meegeeft en we willen graag iets Nederlands, maar niet een naam die al 1000x gegeven is. Ik heb vanaf groep 3 tm de 3e klas van de middelbare school met een naamgenoot in de klas gezeten en vond dat niet heel leuk, dus probeer een unieke naam te vinden die ik wel "normaal" vind en super leuk/mooi natuurlijk. Ideeën zijn welkom!