6 Reacties
4 maanden geleden
nee. ik heb wel een video gezien van Barbara O'Neill waarin ze zegt dagelijks 10 min squats te doen en de bevalling ging soepel.
alhoewel ik wel geloof dat het erg verschilt per persoon, per lichaam en per gezondheid.
ik ga zelf al door me enkel alleen al aan lopen te denken laat staan wat er gebeurd als ik denk om te gaan squatten voor 10 min 馃お haha.
4 maanden geleden
Reactie op Suzzn
nee. ik heb wel een video gezien van Barbara O'Neill waarin ze zegt dagelij ...
Haha ik kan me wel voorstellen dat je je bekkenbodem wel aanspant bij een squat. Al zie ik mezelf niet vanaf nu tot aan maart elke dag 10 minuten squatten. 馃檲
4 maanden geleden
Ikzelf ben hier al mee bezig en ook veel mee bezig geweest tijdens en na mijn vorige zwangerschap. Ik vond de video鈥檚 (overigens heel veel verschillende workouts) van Lauren fitter heel fijn. Speciaal prenatal en post partum programma.
4 maanden geleden
Ik doe mee met de kegel reminders die ik op TikTok voorbij zie komen 馃ぃ dus 10 keer squeeze, 10 seconden vasthouden bijvoorbeeld. Ik zie ze vaak van womenshealthwithheidi voorbijkomen. Geen idee of het wat doet, maar het idee dat ik wat goeds doe telt 馃き
4 maanden geleden
Reactie op BetoverendeBloem231751
Ik doe mee met de kegel reminders die ik op TikTok voorbij zie komen 馃ぃ dus ...
Haha hier had ik nog nooit van gehoord. Heb er gelijk een paar gekeken en ben haar gaan volgen. Hopelijk komt het nu ook in mijn algoritme. 馃槣