7 Reacties
12 uur geleden
Reactie op Lilymy
Heb je niet een goede vriend of vriendin in de buurt wonen die je andere ki ...
Ik ben net een paar maanden geleden naar een andere stad verhuist, dus helaas niet. 😔 Vandaar ook mijn dilemma, durf haar niet zomaar bij een nog zo goed als onbekende buurvrouw achter te laten of iets 😅.
11 uur geleden
Kan je dochter niet bij 1 van haar opa's en oma's logeren en/of spelen ?
9 uur geleden
Gaat je kleine meid toevallig naar de opvang ? En heeft ze daar niet een vriendje of vriendinnetje waar je de ouder(s) van kent ?
Wij hebben deze situatie een keer gehad met een kindje van de opvang! Moeders was heel beschaamd dat ze het moest vragen en we kende elkaar niet heel goed! Maar voor het kindje was het vertrouwd omdat hij onze zoon herkende. Hij is toen 2 dagen bij ons geweest en moeders was maar al te dankbaar. Ik zou het nog 100 keer doen als iemand mij zou vragen! ☺️
9 uur geleden
Wij zitten ook in dezelfde situatie, onze dochter stopt binnenkort bij de gastouder, we hebben haar wel gevraagd of het mogelijk is, als wij geen opvang hebben voor ons dochter in Maart, of wij haar naar haar toe mogen brengen, omdat we haar vertrouwen of zij bij ons thuis en dit wilt ze gelukkig voor ons doen.
Ookal heeft mijn dochter kindjes waar ze mee speelt, durf ik echt niet mijn kind bij iemand huis te laten😔
Er is zoveel gebeurd in afgelopen jaren, rondom kindjes die bij een ander gaan spelen, vindt ik het ontzettend eng.
En als we niemand hebben, dan beval ik liever alleen en dat mijn man thuis blijft en die snapt ook waar mijn angst vandaan komt. Ik ben enigst kind en op 3 jarige leeftijd mijn ouders verloren en mijn dochter is mijn alles🥺
En anders gaan wij een oppas regelen die mee gaat met ons naar het ziekenhuis en daar ons dochter vermaakt en als er wat is, dan is mijn man in de buurt
6 uur geleden
Reactie op NewAdventuresBegins
Ik ben net een paar maanden geleden naar een andere stad verhuist, dus hela ...
Nee snap ik lastig. Krijg je nu wer een keizersnede of vaginaal ? Als jr keizersnede hebt is meestal gepland kan je van tevoren voren je kindje bij familie brengen. En was is de afstand van familie of vrienden ? Als niet zo groot is kunnen ze je kind mischien op hallen. Heb je al gevraag aan je verloskundige of die mischien goed idee heeft hier voor ?