11 Reacties

17 uur geleden

Ik heb een voorliggende placenta dus voel de baby ook echt sterk als ik op m’n zij pas lig

Reactie op Oumassiyaah

Ik heb een voorliggende placenta dus voel de baby ook echt sterk als ik op ...
Ahh jaa dat heb ik ook ja... maar heb em wel al die tijd gevoeld als ik gewoon zit, en echt goed ook... is die verandering dan niet raar?

17 uur geleden

Reactie op GeschikteKamille357663

Ahh jaa dat heb ik ook ja... maar heb em wel al die tijd gevoeld als ik gew ...
Ik ook hihi maar ineens ook verandering en voornamelijk op mn zij… verloskundige gaf aan dat het niet erg is

Reactie op Oumassiyaah

Ik ook hihi maar ineens ook verandering en voornamelijk op mn zij… verlosku ...
Ahh gelukkig! ❤️ En als je op je zij ligt voel je de baby dan wel net zo krachtig als daarvoor? Of ook zachter?

17 uur geleden

Dat is niet gek hoor. De baby wordt steeds groter en krijgt minder ruimte om te bewegen.

17 uur geleden

Kan zijn dat de baby dan gewoon zo ligt dat je hem meer voelt als je dus op je zij ligt. Ik heb soms ook dat ik m minder aan de binnenkant voel, maar aan de buitenkant vooral aan dr zijkant wel. En soms dagen dat hij heel krachtig door mn hele buik aan het koprollen is. Zolang ik die kleine voel is het voor mij goed.

16 uur geleden

Ik herken t ook met een voorliggende placenta. Zolang je het kindje goed voelt denk ik dat er geen probleem is hoor. Zeker als de vk t zegt.

16 uur geleden

Hier vorige week vanaf dinsdag tm vrijdag andere bewegingen, 10 keer op t punt gestaan de poli te bellen en uiteindelijk vrijdagavond om 19.00 langs geweest op de afdeling voor een ctg en echo en toen behoorlijk op mn kop gekregen dat ik niet eerder gebeld had. Dus ook bij verandering in beweging/minder voelen direct bellen.

Reactie op NB1999

Hier vorige week vanaf dinsdag tm vrijdag andere bewegingen, 10 keer op t p ...
Ojee lieverd... wel alles goed afgelopen? ❤️

16 uur geleden

Ik merkte deze week ook ineens veranderingen. De bewegingen die ik wel voelde, voelde echter wel sterk en gezond en had daarom niet meteen gebeld. Dit gister ook bij de VK aangegeven en zij gaf aan dat het inderdaad kan komen doordat de baby minder ruimte over houd om te bewegen en dat dat wel normaal is rond dit tijdstip. Ik ben nu in mijn notities bij aan het houden wanneer ik de baby wel voel, en omdat ik hier nu zo bewust mee bezig ben is het toch vaker dan ik eigenlijk dacht. Misschien kun je dit ook proberen?

13 uur geleden

Reactie op GeschikteKamille357663

Ojee lieverd... wel alles goed afgelopen? ❤️
Ja baby lag gewoon in stuit met zn rug naar mijn buik toe, trapte tegen mn rug aan en daar ligt de placenta. Daarom voelde ik het minder goed