Hoi hoi,
Zojuist ben ik erachter gekomen dat ik zwanger ben. Ik ben 9 maanden geleden bevallen, dus het is wel een verrassinkje, maar van harte welkom 🥹🤍.
Wij gaan 2 juli op vakantie voor ongeveer 4,5 week naar Zuid-Spanje. Ik heb 4 miskramen gehad, dus ik heb waarschijnlijk recht op een hele vroege echo. Dit is meestal rond de 6 weken. Ik ben dan precies op vakantie..wat kan ik het beste doen? Nu een echo laten maken heeft geen nut, want ze zien dan nog niet veel. Dit zullen zij waarschijnlijk ook niet aanbieden nu al.
Wachten tot na 1 augustus zou mij mentaal niet goed doen. Ik heb hiervoor dus meerdere miskramen gehad allemaal rond de 6-9 weken en ook een onzekere (voldragen) zwangerschap gehad..
Iemand ervaring met buitenlandse echo’s? In dit geval in Spanje.
Alvast bedankt voor jullie reacties!